וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה והשערוריה החדשה, הפעם באוסטרליה ופולין

19.7.2012 / 0:35

למרות הבטחות קודמות, מדונה הודיעה כי לא תופיע באוסטרליה לאחר שהיתה אמורה להגיע לשם לראשונה מזה 20 שנה. בפולין, הושחתו מודעות המופע בשל קיומו בתאריך רגיש

מדונה ממשיכה לעורר מהומות: לאחר חשיפת הפטמה, הישבן וצלב הקרס שהביא לתביעה משפטית נגדה בצרפת, מדונה הצליחה לעורר את זעמם של מעריציה האוסטרליים וגם את שלטונות פולין.

אמש (רביעי), הודיעה חברת לייב ניישן, המנהלת את סיבוב הופעותיה של הזמרת, כי תאריכי ההופעות שנקבעו לסיבוב באוסטרליה מבוטלים וכי הזמרת לא תופיע שם בסיבוב הנוכחי. המשמעות: 21 שנה בלי מדונה ביבשת. מפיקיה של מדונה סירבו למסור סיבה רשמית לביטול, אך נראה כי מלכת הפופ לא רצתה להיקלע לשוק ההופעות הבינלאומיות הסוער של אוסטרליה, בוודאי מול העלויות הגבוהות של סיבוב שכזה.

ההחלטה עוררה זעם עצום בקרב מעריציה של מדונה, שנצלו את הרשת כדי לפרוק את כעסם. "כנראה שהיא עסוקה מדי בלקדם את הסינגלים הלא מצליחים שלה בשווקים העצומים של בולגריה או רומניה", כתב מעריץ אחד. "אנחנו עצובים באופן לא ייאמן", כתב מעריץ אחר. "היא לא היתה כאן עשורים שלמים".

בפולין, לעומת זאת, הושחתו שלטים המקדמים את הופעתה של הזמרת בוורשה ב-1 באוגוסט, בשל קיומו ביום השנה להתקוממות צבא ההתנגדות הפולני נגד המשטר הנאצי בשנת 1944. כדי להרגיע את הרוחות, הוחלט כי לפני המופע יוקרן סרט בנושא, אולם הוויכוח בפולין אודות קיום המופע עדיין סוער.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully