וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של מייקל ג'קסון: "צוואתו מזויפת"

19.7.2012 / 18:24

אין מנוחה למלך הפופ: חמישה מאחיו, בהם ג'נט, ג'רמיין ורנדי, טוענים כי הצוואה שנחתמה ב-2002 מזויפת ומאשימים את שני עורכי הדין שמנהלים אותם בפגיעה באם המשפחה, קתרין

שלוש שנים אחרי מותו של מייקל ג'קסון, המהומות סביב מותו מסרבות לשכוך: חמישה מאחיו של מלך הפופ שלחו מכתב נזעם וחריף לשני עורכי הדין המופקדים על ניהול צוואתו של ג'קסון, וטענו כי עליהם לעזוב את תפקידם וכי הצוואה מזויפת. לטענת האחים ג'נט, ג'רמיין, רנדי, רבי וטיטו, הצוואה שנחתמה ב-2002 בלוס אנג'לס זויפה, שכן מייקל היה באותו היום בניו יורק, כך נטען.

"אנחנו יודעים בוודאות שישנה קונספירציה סביב מותו של אחינו ומבינים כי נעשה שימוש בפחד ומניפולציה כדי לכסות על כך", נאמר במכתב, עליו לא חתמו האחים לה טויה, ג'קי ומרלון. "מרדפכם חסר הלב אחר עושר, תהילה וכוח נעשה על חשבון משפחתנו, שרצונה העמוק הוא לתת לעולם מתנה של תקווה, אהבה ואחדות דרך המוזיקה שלנו".

"אחינו אמר לנו ללא כחל ושרק בחודשים שלפני מותו כי הוא מתעב את שניכם וכי הוא לא רצה שאף אחד מכם יהיה קשור לחייו", הוסיפו האחים. "אנחנו יודעים שאתם יודעים זאת". לפי פרסום ב-TMZ, פריס ג'קסון, בתו של מייקל, תקפה את האח רנדי בעקבות המכתב וכינתה אותו "שקרן", אך מחקה את הציוצים הרלוונטיים מהטוויטר. במכתב עצמו טענו האחים כי אמם, קתרין, עברה מיני-שבץ בעקבות האירוע, תקרית שפריס ג'קסון טוענת כי לא קרתה מעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully