וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבח בהקרנת "באטמן" ממשיך לזעזע את הוליווד

22.7.2012 / 2:00

כריסטיאן בייל מזועזע, לא יהיו דיווחים על הישגי הסרט בסוף השבוע הראשון וטריילר בעייתי נגנז: הרצח בהקרנת "עלייתו של האביר האפל" פוגע קשות בעולם הקולנוע

לצד היותו אחד האירועים הקשים בארצות הברית בשנים האחרונות, הטבח באורורה שבדנבר, קולורדו, בזמן הקרנת הבכורה של "עלייתו של האביר האפל" ממשיך לתת את אותותיו גם בעולם הקולנוע. כך, לאחר שבמאי הסרט כריסטופר נולאן שחרר הצהרה מזועזעת מהמעשה, גם כוכב הסרט ומי שגילם את באטמן בשלושת סרטי הטרילוגיה, כריסטיאן בייל, שבר שתיקה בנושא: "מילים לא יכולות להביע את האימה שאני חש", אמר בייל. "אני לא יכול להתחיל להבין באמת את הכאב והאבל של הקורבנות ואהוביהם, אבל ליבי יוצא אליהם".

בנוסף, הסרט סופג מכה לא קלה עם ההחלטה שלא לפרסם את נתוני שוברי הקופות בסוף השבוע, לאור הרצח המזעזע. סוף השבוע הראשון להקרנת "עלייתו של האביר האפל" אמור היה להיות אירוע השנה ב-2012, עם הציפייה כי הסרט ישבור את שיא ההכנסות של כל הזמנים לסוף שבוע ראשון. עתה, ייאלצו באולפני וורנר בראדרס לדחות את החגיגות.

גם הסרט "Gangster Squad", שכלל עוד לא יצא לאקרנים, ספג פגיעה רצינית בשל הטבח: הטריילר לסרט מוקרן לפני "עלייתו של האביר האפל", אולם בשל סצנת התנקשות המתרחשת בקולנוע במה שמזכיר את הטבח שאירע בדנבר, הטריילר נגנז. הציפייה בעולם הקולנוע היא שישנה אפשרות שגם תאריך היציאה של הסרט, בו מככבים שון פן וריאן גוסלינג ישתנה, כדי להרחיק אותו מאירוע הדמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully