וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דמדומים", ג'סטין ביבר ו"משחקי הרעב" סחפו את פרסי הצעירים בארה"ב

23.7.2012 / 6:51

כוכבי "דמדומים" זכו בפרס המי יודע כמה שלהם בטקס ה-Teen Choice Awards, לצד פרסים לביבר, "משחקי הרעב" ואפילו הזמרת מאחורי "Call Me Maybe"

טקס פרסי ה-Teen Choice Awards נערך הלילה (ראשון) בארה"ב והועבר בשידור ישיר ברשת FOX, שם יכלו הצופים לראות את מיטב כוכבי הנוער בארה"ב מקבלים פרסים שונים על מעלליהם השנה.

כוכבי "דמדומים". Kevin Winter, GettyImages
סחטיין. כוכבי "דמדומים" בטקס/GettyImages, Kevin Winter

כך, חצה "דמדומים" את סף ה-40 פרסים מאז יצא הסרט הראשון בסדרה המצליחה בשנת 2008. כוכבי הסרט, רוברט פטינסון, קריסטן סטיוארט וטיילור לאוטנר זכו בפרס "הבחירה האולטימטיבית" והודו לקהל שבחר בהם פעם אחר פעם. סטיאורט זכתה גם בפרס השחקנית האולטימטיבית של הקיץ בשל תפקידה ב"שלגיה והציד" ו"דמדומים: השחר מפציע, חלק 1" זכה בפרס הסרט המועדף על בני הנוער.

"משחקי הרעב", המותג שיירש את "דמדומים", זכה בשלל פרסים על הסרט הראשון בסדרת העיבודים לספר, שזכה גם הוא בפרס הספר המועדף על בני הנוער. בין הפרסים נמצא פרס לשחקנית הראשית, ג'ניפר לורנס, פרס ללורנס ועמיתה, ג'וש הצ'רסון על הנשיקה שלהם בסרט ועוד.

ביבר בטקס

בתחום המוזיקה שלט ג'סטין ביבר ללא עוררין, עם זכייה בפרס האמן הטוב ביותר, פרס האמן הטוב ביותר של הקיץ ואפילו פרס אייקון האופנה. ביבר הופיע בטקס עם שירים מאלבומו החדש וחשף טפח מסיבוב ההופעות אותו הוא מתכנן. אפילו קרלי ריי ג'יפסן, הזמרת מאחורי הלהיט הוויראלי הענק "Call Me Maybe" זכתה בפרסים - פרס פריצת הדרך וכן פרס לשיר הקיץ האהוב ביותר. גם טיילור סוויפט והרכב הפופ המצליח One Direction זכו בפרסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully