וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתח SAMA SAMA - פארק מוזיקלי חוויתי לכל המשפחה

רוני אפרת

23.7.2012 / 20:00

פארק SAMA SAMA שפותח יחד עם קבוצת מיומנה ועוד מוזיקאים בינלאומיים פותח את שעריו לחוויה מוזיקלית לכל המשפחה

חברת אורנג', יחד עם קבוצת מיומנה ועשרות מפתחים מהארץ והעולם, הקימו את SAMA SAMA, פארק חוויתי ראשון מסוגו הכולל מוזיקה, קצב ואטרקציות טכנולוגיות. הפארק ייפתח מדי ערב, בין השעות 19:30-23:00 במוזיאון ארץ ישראל ברמת אביב, עד סוף הקיץ בתאריך 26 באוגוסט.

בפארק, ששטחו נפרש על פני 20 דונם, קיימים 352 מחשבים וטאבלטים, מכשירי לייזר, חיישנים ו-450 ערוצים מוזיקליים, כולם יחד יוצרים מיצגי ענק המורכבים ממוזיקה וטכנולוגיה. מרגע כניסת הקהל למתחם העצום של מוזיאון ארץ ישראל צפויים להתגלות לפניו מיצגי ענק חדשניים, המורכבים ממקצבים מוזיקליים אינטראקטיביים המשלבים את הקהל בחוויה שפותחה במעבדות מרכז המחקר והפיתוח של מייקרוסופט בישראל.

בין האטרקציות הניתנות לשימוש ניתן למצוא הפקת וידאו קליפ ענק בו המבקר הינו הכוכב, העורך והצלם, ניצוח על מקהלה וירטואלית, שימוש בכלי נגינה עשויים מים, לייזר ואפילו מקצב הלב של המבקר בלבד, תיפוף במעגל של חמישים איש המחובר למערכת אינטראקטיבית, וכן סדנת תיפוף על הגוף בהדרכת אמני מיומנה.

הפארק מתאים לכל המשפחה (החל מגיל 3), רכישת הכרטיסים דרך הדרן, בעוד מחיר כרטיס יעמוד על 85 שקלים לקהל הרחב ו-60 שקלים ללקוחות אורנג'.

  • עוד באותו נושא:
  • Sama Sama

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully