וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זייתון" של ערן ריקליס התקבל לפסטיבל טורונטו

24.7.2012 / 16:56

סרטו של ריקליס, בכיכובו של סטיבן דורף אודות טייס ישראלי ופליט פלסטיני בלבנון של 1982, ישתתף באירוע היוקרתי

הסרט "זייתון" של ערן ריקליס נכלל ברשימת הסרטים שיוקרנו בפסטיבל טורונטו, האירוע הקולנועי החשוב ביותר בצפון אמריקה, שהזוכה בפרס חביב הקהל שלו נחשב בשנים האחרונות מועמד מוביל לאוסקר.

"זייתון", אותו הפיק בין השאר גארת' אנווין, מפיק "נאום המלך" זוכה האוסקר, צולם בישראל ומככב בו סטיבן דורף. הסרט עוסק בקשר בין טייס ישראלי לפליט פלסטיני על רקע מלחמת לבנון הראשונה. ריקליס יפגוש בטורנטו במאי ישראלי נוסף שסרטו יוצג בפסטיבל - ירון זילברמן ("הכוח לשחות"), יוצר "A Late Quartet", בכיכובם של פיליפ סימור הופמן, כריסטופר ווקן וגם לירז צ'רכי ומארק איווניר. נקודות מקומיות נוספות בפסטיבל יהיו "אייסמן" של הישראלי-אמריקאי אריאל וורמן בכיכובם של ג'יימס פרנקו, וינונה ריידר ומייקל שאנון, והסרט הביוגרפי "חנה ארנדט", שצולם בחלקו בישראל.

"זייתון" מוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל, לצד סרטים מדוברים נוספים בהם "Looper" בכיכובו של ברוס וויליס שיפתח את האירוע, "ארגו" של בן אפלק, "Hyde Park on Hudson" של ביל מוריי המגלם את הנשיא האמריקאי לשעבר פ.ד רוזוולט בדרכו למועמדות נוספת לאוסקר, "תקוות גדולות" של מייק ניואל ו"מהומה רבה על לא דבר" של ג'וס ווידון, במאי "הנוקמים", "To The Wonder" של טרנס מאליק ו"אנה קרנינה" של ג'ו רייט, במאי "כפרה" ו"האנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully