וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמו של מייקל ג'קסון נחטפה על ידי אחיו"

24.7.2012 / 17:42

השערוריה נמשכת: האחראים על צוואתו של ג'קסון יפנו לבית המשפט כדי לקבל משמורת על ילדיו, לאחר שסבתם ומי שגידלה אותם למעשה נעלמה לפני שבוע

תפנית בפרשת אמו של מייקל ג'קסון: עורכי הדין המופקדים על צוואתו של מלך הפופ טוענים כי אם המשפחה, קת'רין ג'קסון, "נחטפה על ידי אחיו", כך על פי הדיווח של אתר TMZ. לדברי עורכי הדין, ישנו חשש ממשי לפגיעה בילדיו של ג'קסון, שהיו תחת משמורתה של ג'קסון מאז מת אביהם בשנת 2009.

"אנחנו מודאגים שאנחנו לא יכולים להגן עליהם מפני השפעות, בריונות, תאווה ונסיבות מצערות אחרות", מסרו עורכי הדין בהצהרה. "אין לנו עמדה כדי להתערב ישירות, אך אנחנו עוקבים אחרי המצב ונמשיך לעשות כן. אנחנו מאמינים שנעשים מאמצים כדי להגן על הילדים ממה שהם צריכים להתמודד איתו כעת".

המאמצים האלו, כך לפי TMZ, הם הגשת בקשה לבית המשפט לקבלת אפטרופסות על הילדים, מאחר וקת'רין ג'קסון פשוט אינה יכול להשגיח עליהם יותר, שכן היא נמצאת באריזונה. על פי הדיווחים השונים, המשטרה הגיעה אמש (שני) לבית ילדיו של מייקל ג'קסון מאחר וכמה מאחיו של מייקל התפרצו לשם בסערה, הפחידו את הילדים פריס, בלאנקט ופרינס. "תשעה ימים ועוד ממשיכים לספור", כתבה פריס ג'קסון בטוויטר שלה. "אני אגרום למי שעשה את זה לשלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully