וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

26.7.2012 / 0:21

קריסטין סטיוארט, מורגן פרימן, סרט האינדי של השנה, הפרק הרביעי של "סטפ אפ 4" וגם ממתק אנימציה לכל המשפחה - זה מה שמחכה לכם מהשבוע בקולנוע

שלגייה והצייד

כמה חודשים לאחר "מראה מראה", מגיע עיבוד מודרני נוסף לאגדה המפורסמת על שלגייה והצייד שעוזר לה לגבור על המלכה המרשעת. אך בניגוד לגרסה האחרת משנה זו, הפעם התוצאה במכוון קודרת ואפלה.

בימוי: רופרט סנדרס. משחק: קריסטין סטיוארט, שרליז תרון, כריס המסוורת, בוב הוסקינס (127 דקות).

איפה ומתי רואים את "שלגייה והצייד?"

חיות הדרום הפראי

סרט אינדי, שעורר התלהבות עצומה מיד עם הקרנתו הראשונה בפסטיבל סאנדנס. הוא זכה בפרס באירוע זה, החשוב ביותר בעולם הקולנוע האמריקאי העצמאי, ומכאן והלאה כבר היה בלתי ניתן לעצירה: בין השאר, קיבל את פרס מצלמת הזהב לסרט הביכורים הטוב ביותר בפסטיבל קאן, זכה לעיטורים נוספים באותו פסטיבל יוקרתי, וגם זכה לשבחי המבקרים ברחבי העולם.

ייחודו של "חיות הדרום הפראי" הוא בשילובו בין ריאליזם קיצוני ובין פנטזיה. גיבורת הסרט היא ה?ש??פ??אפ??י, ילדה בת שש שחיה עם אביה וינק הרחק מהציויליזציה בקהילה שכוחת אל ב"אמבטיה", חור נידח בדלתא שבדרום לואיזיאנה שבו קיימות סכנות אינספור: מהצפות בימי גאות ועד יצורים פרהיסטוריים. לכאורה, לשניים אין שום משאבים להילחם בסכנות הללו, אבל יש להם דברים שחשובים יותר מכל נכס חומרי: האומץ, התושייה, הטוהר ובעיקר הדמיון של השפאפי.

בימוי: בן צייטלין. משחק: קוונז'ין אליס, דוויט הנרי (91 דקות).

איפה ומתי רואים את "חיות הדרום הפראי?"

סטפ אפ 4

הפרק הרביעי בסדרת סרטי הריקודים המוזיקליים לבני הנעורים.

הפעם, גיבורת הסרט היא אמילי, בתו של איש עסקים עשיר, שמגיעה למיאמי בכדי להגשים את חלומה ולהפוך לרקדנית מקצועית. היא פוגשת בשון, בחור צעיר וחתיך המנהל קבוצת ריקודים שכונתית. הם מתאהבים ומתחילים להתאמן לקראת הופעה גורלית אשר תקבע את עתידה של הקבוצה. אך בשעה שאביה של אמילי מגלה על החיבור ביניהם, הוא מחליט להתערב בענייני השכונה כדי לחבל בקשר הרומנטי של בתו.

האם האב קר הלב יצליח במזימתו, או שמא האהבה של אמילי ושון זה לזה ולריקודים תתעלה ותנצח?


בימוי: סקוט ספייר. משחק: פיטר גלאגר, קתרין מק'ורמק, אדם סבאני, קליאופטרה קולמן, ריאן גוזמן (97 דקות).

איפה ומתי רואים את "סטפ אפ 4?"

קסם החיים

דרמה קומית-רומנטית בכיכובו של מורגן פרימן.

השחקן הוותיק מגלם כאן סופר מערבונים מפורסם שנאבק באלכוהוליזם - התמכרות שפגעה בתשוקתו לכתיבה. כדי להשתקם, הוא עובר לבקתה על גדת נהר למשך הקיץ. בשכיית החמדה הזו הוא מתיידד עם המשפחה השכנה, אם חד הורית מושכת (וירג'יניה מדסן) ובנותיה הצעירות, ואלה עוזרות לו למצוא שוב השראה.

את הסרט ביים רוב ריינר, מי שאחראי לכמה להיטים פולחניים בסדר הגודל של "ספיינל טאפ", "אני והחבר'ה", "הנסיכה הקסומה", "כשהארי פגש את סאלי" ו"בחורים טובים". הפעם, הוא גם השתתף בכתיבת התסריט.

בימוי: רוב ריינר. משחק: מורגן פרימן, וירג'ינה מדסן, ג'סיקה הכט (109 דקות).

איפה ומתי רואים את "קסם החיים?"

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הפיה לילי וחד הקרן

סרט אנימצה לילדים המציג אגדה מופלאה על מסע ההרפתקאות של הפיה לילי אל ממלכת כחוליה. יחד עם חד הקרן ושאר החברים מורודיה, חייבת לילי לשחרר את בני הממלכה השכנה מכישוף קר אשר גרם לכל הארץ להתכסות בקרח ושלג.

הסרט, תוצרת גרמניה, מוצג בישראל בגרסה מדובבת בלבד.

בימוי: אנסגר נייבואר, הוברט ווילנד (72 דקות).

איפה ומתי רואים את "הפיה לילי וחד הקרן?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully