וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של מייקל ג'קסון: "לא נחטפתי"

26.7.2012 / 7:53

קת'רין ג'קסון, אמו של מלך הפופ ומי שנמצאת במרכז הסכסוך העמוק בין ילדיה ונכדיה, שברה שתיקה: "הילדים שלי לעולם לא היו מחזיקים בי בניגוד לרצוני"

לאחר עשרה ימים בהם לא דיברה עם נכדיה ושמועות על חטיפתה בידי ילדיה, קת'רין ג'קסון הופיעה מול מצלמות רשת ABC והקריאה הצהרה מול המצלמות: "ישנן שמועות עליי שנחטפתי והוחזקתי בניגוד לרצוני", אמרה ג'קסון, שעל פי הדיווח פרצה בבכי כמה פעמים במהלך ההצהרה. "אני כאן היום כדי להודיע לכולם שאני בסדר".

"הילדים שלי לעולם לא היו עושים לי דבר כזה", אמרה ג'קסון בת ה-82 על הפרסומים אודות חטיפתה לכאורה. "זה מאוד מטופש מצד אנשים לחשוב כך". באשר לאיבוד משמורתה על נכדיה, ילדיו של מייקל ג'קסון, אמרה קת'רין כי היא "הרוסה שבזמן שלא הייתי שם ילדיי נלקחו ממני. אני באה הביתה". רשת ABC הודיעה כי המשפחה לא אפשרה לכתביה לשאול את בני המשפחה שאלות נוספות.

אמש (רביעי) החליט בית המשפט כי TJ ג'קסון, בנו של טיטו ג'קסון, יהיה בעל המשמורת הזמנית על שלושת ילדיו של מייקל ג'קסון, מאחר ובית המשפט השתכנע כי קת'רין אינה במצב לשמש אפוטרופסית. זאת, לאחר התקרית בה הגיעו שלושה מאחיו של מייקל ג'קסון לאחוזה בה שוהים בניו וניסו לשכנע את הילדים לעזוב אותה למקום בו נמצאת סבתם, במה שהתפתח לעימות אלים בין פריס ג'קסון לג'נט ג'קסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully