וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמה רשימת המועמדים הארוכה לפרס המאן בוקר

26.7.2012 / 13:38

בין 12 המועמדים לפרס הספרותי ישנם 4 ספרי ביכורים, 3 מוציאים לאור עצמאיים וסופר אחד שכבר זכה בעבר. הרשימה הקצרה תתפרסם בספטמבר

פורסמה רשימת המועמדים הארוכה לפרס המאן בוקר היוקרתי. בין 12 המועמדים לפרס הספרותי ישנם ארבעה ספרי ביכורים, שלושה מוציאים לאור עצמאיים וסופר אחד שכבר זכה בעבר. שבעה מהמתמודדים הם סופרים והיתר סופרות.

המועמדים הם ניקולה ברקר על "The Yips", נד באומן על " The Teleportation Accident", אנדרה ברינק על "Philida ", טאן טוואנג אנג על "The Garden of Evening Mists", מייקל פריין, שכבר זכה בעבר בפרס, על "Skios", רייצ'ל ג'ויס על "The Unlikely Pilgrimage of Harold Fry", דבורה לוי על "Swimming Home ", הילארי מאנטל על "Bring up the Bodies ", אליסון מור על "The Lighthouse", וויל סלף על "Umbrella", ג'יט ט'איל על "Narcopolis" וסם תומפס "Communion Town".

ראש חבר השופטים, פיטר סטות'ארד, מסר כי "טוב לב, שיגעון ושינוי אורבני הם בין התמות המופיעות בספרים המועמדים השנה לרשימה הארוכה". הרשימה הקצרה של ששת המועמדים הסופיים תוכרז בספטמבר. הזוכה בפרס המאן בוקר יוכרז בטקס חגיגי בלונדון באוקטובר. ששת המועמדים הסופיים יזכו במענק כספי, והזוכה בפרס עצמו יזכה ב-50 אלף פאונד.

  • עוד באותו נושא:
  • פרס בוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully