וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה הושפלה ועוררה מהומה בהופעה בפריז - צפו

27.7.2012 / 9:19

מופע קצר במיוחד שהעניקה מדונה בפריז הסתיים בקריאות "זונה", שאגות "בוז", דרישה להחזר כספים ומהומה. צפו

ההופעה של מדונה אמש (חמישי) באולם אולימפיה בפריז היתה אמורה להיות ממתק מיוחד למעריצים. ההופעה הלא מתוכננת, שהתווספה לסיבוב הגרנדיוזי של מלכת הפופ רק בשבוע שעבר, נקבעה לאולם האינטימי יחסית ( 2,700 מושבים) ונפתחה תחילה למכירה אך ורק למועדון המעריצים של הזמרת. אבל כגודל הציפיות, כך גודל האכזבה.

מדונה, אמנם פינקה את הקהל הצרפתי בגרסה שלה ל- "Je T'aime,...Moi Non Plus" של סרז' גינסבורג, אבל ירדה מהבמה לאחר מופע של 45 דקות בלבד. המופע הקצר עצבן מעריצים רבים, שהתקהלו בפתח האולם שאגו "בוז", צעקו שוב ושוב "החזירו לנו את הכסף" ואף קראו קריאות גנאי נגד מדונה וכינו אותה "זונה".

אחרים נותרו באולם וזרקו בקבוקים אל הבמה הריקה. רבים נוספים התרעמו בטוויטר וכתבו בין היתר, "280 יורו לכרטיס+ 10 דקות נאום+ 40 דקות הופעה+יומיים של קמפינג בפתח האולם = #מדונה#MDNA#פריז#זה חרא". מעריץ מאוכזב אחר כתב "כמה עולה לראות את מדונה באולימפיה? 6.3 יורו לדקה!".

למופע, שהועבר באופן מיוחד בשידור חי ביוטיוב, נמכרו כל הכרטיסים תוך שעות ספורות, במחירים שנעו בין 80 ל-280 יורו לכרטיס. מאות מעריצים התקהלו בכניסה לאולם שעות לפני תחילת המופע ורבים אף ישנו מחוץ לדלתותיו בלילה שלפני.

המעריצים האדוקים של מדונה לא היו היחידים שהיא הצליחה להרגיז בצרפת. במופע שלה בפריז לפני כשבועיים הקרינה מדונה את עבודת הווידיאו בה נראית מנהיגת הימין הקיצוני במדינה עם צלב קרס על פניה ועוררה את זעם מפלגתה של מרין לה פאן. המפלגה אף הודיעה כי הגישה תביעה נגד מדונה בשל כך. אמש, מתוך 45 דקות המופע שלה, מדונה אף ניצלה את הזמן לנאום בעניין: "אני יודעת שהרגזתי מאוד את מרין לה פאן. ואין בכוונתי ליצור לעצמי אויבים, אלא לקדם סובלנות. כשאנחנו אומרים שצריך להיפטר מהאדם הזה או מאדם אחר כדי שליצור מקום טוב יותר, זה מתחיל להישמע כמו משהו אחר, כמו משהו מפחיד. ואם לא נלמד מההיסטוריה, היא פשוט תחזור על עצמה. אז בפעם הבאה שאתם רוצים להפנות אצבע מאשימה כלפי מישהו ולהאשים אותם בבעיה בחיים שלכם, קחו את האצבע הזאת ותצביעו על עצמכם".

כרגע נראה כי האצבע המאשימה של המעריצים מופנית דווקא כלפיה.

ככה נראה המופע עצמו:

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully