וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך אירועים מומלצים לט"ו באב

ענת קהילה

2.8.2012 / 7:52

חגיגות ט"ו באב הן לא רק ארוחה לאור נרות: ההופעות והאירועים המומלצים מנתן גושן, דרך מסיבת שנות ה-20 ועד פסטיבל אהבה בבית גוברין. מדריך

נתן אוהב אותך

המופע המיוחד לרגל חג האהבה מציין גם תקופה מוצלחת עבור נתן גושן, שקטף את תואר "פריצת השנה" של גלגל"צ ופרס אקו"ם. המופע לט"ו באב, שממילא נהנה מהאפיל הרומנטי הרגיל של גושן יכלול גם הופעת אורח מיוחדת של אפרת גוש.

2.8 אמפי וואהל
מופע ישיבה
פתיחת דלתות 19:00
תחילת מופע 20:00
99 שקלים
כרטיסים במרכז הזמנות זאפה בטלפון 9080*
לדף האירוע באתר זאפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהב את גוש. נתן גושן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אהבה בכמה גרסאות

אריק סיני ודני ליטני, שני ענקי הרומנטיקה שעומדים מאחורי שירים כמו "שובי לפרדס" ו"חזרת פתאום" של סיני או "יחס חם" ו"משבר אמון" של ליטני, נפגשים על במה אחת לערב הכולל ביצועים מיוחדים למיטב להיטיהם. מומלץ במיוחד לחובבי הרומנטיקה הישראלית הנוסטלגית.

אריק סיני ודני ליטני – "ביחד ולחוד"
3.8 מועדון ה-beat בית אליהו, שד' הנשיא 124, חיפה
22:00
80 שקלים
כרטיסים בטלפון 04-8107107 או באתר

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

אהבה נוסח שנות ה-20

עיריית תל-אביב-יפו מזמינה אתכם למסע אחורה בזמן לשנות ה-20 הסוערות והרומנטיות במסיבת צ'ארלסטון וסווינג בכיכר דיזינגוף עם די ג'יי רינה מדאנס תל אביב. לאלו שאינם בקיאים בצעדי הריקוד, יתקיימו במקביל שיעורים בחינם בכל שעה עגולה (20:00, 21:00, 22:00). ב- 20:00 תתקיים הופעת מוזיקת סווינג וצ'רלסטון של להקת ה"ניו אורלינס פנקשן ג'אז בנד". כמו כן תיערך תחרות הגבר והאשה בעלי מראה שנות ה-20 הכי אותנטי - הקהל מוזמן להגיע בלבוש ווינטג' ולזכות בפרסים.

2.8, כיכר דיזנגוף תל אביב
23:00 – 19:00
כניסה חופשית

צ'רלסטון. ShutterStock
אוהבים לרקוד צ'רלסטון/ShutterStock

אהבה ירושלמית

במתחם הנסן, הממוקם בשכונת טלביה סמוך לתיאטרון ירושלים, תכננו עבורכם ערב רומנטי במיוחד, הכולל הופעה של להקת ג'אלי אנסמבל (J’ali Ensemble) , הקרנת הסרט "הנסיכה הקסומה" וסיור במתחם ששימש פעם כבית חולים למצורעים. כיום הוא מתפקד כמבנה היסטורי לשימור, העתיד לשמש כמרכז עיצוב, מדיה וטכנולוגיה הפתוח לציבור הרחב. ג'אלי אנסמבל משלבים השפעות אפריקאיות בתוך מוזיקה ישראלית מקומית והם ידאגו לכם לחגיגה אפרו-ירושלמית.

2.8, מרכוס 17 ירושלים (סמוך לתיאטרון ירושלים)
23:00 – 19:30
כניסה חופשית
לדף מתחם הנסן באתר הרשות לפיתוח ירושלים

פסטיבל לילות אהבה ותנ"ך במערות בית גוברין

הפסטיבל, שנערך זו השנה העשירית, מציע את האווירה הרומנטית של מערות בית גוברין בשילוב הופעות של עמיר בניון, אהוד בנאי, אביתר בנאי, יהודית רביץ, אביב גדג' ושלומי שבן. בנוסף ניתן לערוך טיול עששיות לילי במערות, ליהנות מתיאטרון צלליות, להטוטי אש, נגנים ושחקנים.

1.8, 2.8, 4.8 אמפיתיאטרון הגן הלאומי בית גוברין
מחיר למופע 179- 149 שקלים
כרטיסים במרכז ההזמנות של זאפה 9080* או בדף האירוע באתר זאפה

מערות בית גוברין. ניב לוי, רשות הטבע והגנים
בחזרה למערות. מערות בית גוברין/רשות הטבע והגנים, ניב לוי

ט"ו באב במוזיאון מגדל דוד

מוזיאון מגדל דוד מציע בוקר רומנטי של קונצרט וסיור בניחוח איטלקי. הקונצרט, הנקרא "אהבה פלוס", יכלול שירי אהבה נפוליטניים ואחרים מכל הזמנים ומכל רחבי העולם. לרומנטיקנים שמעוניינים מוצעים שני סיורים מודרכים: "מנאפולי באהבה" - בעקבות תרבות איטליה בירושלים בעיר העתיקה ובמתחם הפרנציסקני; ו"אוהבים בירושלים" – בעקבות סיפורי אהבה היסטוריים בירושלים, בימין משה ומשכנות שאננים.

3.8 שער יפו, ירושלים
09:30 בבוקר
סיור וקונצרט – 100 שקלים
קונצרט בלבד – 70 שקלים
בהרשמה מראש בטלפון 2884*
לדף האירוע באתר המוזיאון

יוצאים לשוח בכרמים

פעם הכרמים שיחקו תפקיד חשוב בט"ו באב כשבנות ישראל היו לובשות לבן ויוצאות לרקוד בהם בתקווה למצוא בן זוג. היום תוכלו לחגוג בכרמים זו השנה השישית ב"פסטיבל בין הכרמים" במרום הגליל עם הופעות מגוונות - מקובי אפללו דרך מוזיקת רגאיי ועד מוזיקה יוונית. גולת הכותרת היא מופע הפתיחה של ריטה בליווי תשעה נגנים ובהופעת אורח של אחייניתה לירז צ'רכי.

1-3.8 במרום הגליל
מופע הפתיחה "הקיץ של ריטה" -
1.8, 21:00 (פתיחת שערים ב-20:00) בעין הוזים (סמוך ליישוב קדיתא)
130-140 שקלים
לאתר הפסטיבל
לדף הפייסבוק של הפסטיבל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מריטה באהבה. ריטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז שיהיה בתנועה

אם כבר אהבה ורומנטיקה, יש גם מקום לרומנטיקה חמצמצה, כזו של אלו שיודעים שלב שבור הוא לפעמים פשוט לב שבור. ארקדי דוכין, מלך הרומנטיקה המפוכחת, והאהבות הנכזבות, מופיע במופע מיוחד לרגל יום האהבה. לקראת ט"ו באב מגיש דוכין ביחד עם הרכב דאנס חדש את מיטב הלהיטים שלו, של החברים של נטשה וגם כאלה שכתב לאחרים, בגרסאות דאנס חדשות ומעניינות.

במופע יתארחו גם צביקה פיק, מיכה שטרית ועלמה זהר.

2.8 אמפי שוני בבינימינה
פתיחת דלתות 19:30
תחילת מופע 21:00
149 שקלים
מרכז הזמנות זאפה 9080*
לדף האירוע באתר זאפה

רוצה להחזיק לך את היד

להקת MAGICAL MYSTERY TOUR מציעה מופע מיוחד בעולם שירי האהבה של הביטלס. המופע מציג את הלהיטים הגדולים של הבריטים ששינו את עולם הפופ ומלווה בסרטונים מיוחדים ברקע. מומלץ לחובבי המוזיקה בכלל ולחובבי הביטלס והנוסטלגיה בפרט.

3.8 זאפה הרצליה – מדינת היהודים 85 הרצליה פיתוח
מופע ישיבה
פתיחת דלתות 13:30
תחילת מופע 15:00
85 שקלים
כרטיסים במרכז הזמנות זאפה בטלפון 9080*
לדף האירוע באתר זאפה

ריף כהן.
אוהבים אותה מפריז ועד תימן. ריף כהן

רוצה פרחים? תביא פרחים

ריף כהן, אחת היוצרות המיוחדות והמעניינות ביותר של התקופה האחרונה, שרכשה לה מעריצים אף מעבר לים, מפריז ועד תימן, תעלה בבארבי תל אביב מופע מיוחד לרגל ט"ו באב, בו גם תשיק את הסינגל השלישי שלה מתוך אלבום הבכורה. הסינגל, "רוצה פרחים", מציג אותה לראשונה כמבצעת בעברית ולא רק בצרפתית. כהן משלבת בשיריה סגנונות מוזיקליים רבים ומגוונים – החל מפופ צרפתי, דרך אוונגרד, רוק קלאסי ומוזיקה צפון אפריקאית – שהופכים אותה ליוצרת המסקרנת שהיא.

2.8 בארבי – קיבוץ גלויות 52 תל אביב
פתיחת דלתות 21:30
מופע עמידה
80-90 שקלים
לדף האירוע באתר הבארבי

אהבה והעיר הגדולה

אירועים מיוחדים לט"ו באב יתקיימו גם באתרי מורשת ברחבי תל אביב. תוכלו ללמוד על אהבותיהם הגדולות של משוררי תל אביב הקטנה (בית בן גוריון), להשתתף בסיור תיאטרלי הבוחן את מושג האהבה ביצירותיו של נחום גוטמן, להתוודע לסיפורי האהבה במחתרת (מוזיאון לח"י), לסייר לאור הלבנה באתרים המיוחדים של מקווה ישראל, להשתתף בערב שיר ומחתרת (מוזיאון האצ"ל ומוזיאון ז'בוטינסקי), ליהנות מסיפורי אהבתם של הצייר ראובן ואשתו, מאיר וצינה דיזינגוף ושל יוסף באו לכלתו, לארצו ולשפה העברית ועוד.

ההשתתפות בהרשמה מראש ובתשלום ומספר המקומות מוגבל.
2.8, רחבי תל אביב
לפרטים המלאים על הסיורים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוני רכטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיקר זה הרומנטיקה

יוני רכטר מעלה בערב ט"ו באב את המופע "העיקר זה המוסיקה", בברלה מיוזק קלאב בלהבות חביבה. המופע, שהוצג לראשונה בהצלחה בפסטיבל הפסנתר 2010, יצא באלבום והוחלט להמשיך איתו לסיבוב הופעות. בלהבות חביבה יארח רכטר את הזמרים איתי פרל, יעל צבי, ויעל נחשון.



2.8, ברלה מיוזיק קלאב בלהבות חביבה
פתיחת דלתות 20:00
תחילת המופע 22:00
130 שקלים
פרטים באתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully