וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנסיית השכל חוגגת 20 עם התזמורת האנדלוסית

30.7.2012 / 15:44

כנסיית השכל מציינת עשרים שנות פעילות פוריה עם התזמורת האנדלוסית, וחבריה מספרים על שיתוף הפעולה הייחודי

דייב שחר

צילום: דייב שחר
עורך: רן צימט
מראיינת: רוני אפרת

קשה להאמין, אבל עברו עשרים שנים מאז שכנסיית השכל פרצו לעולם המוזיקה הישראלית וטיפטפו לתוכו את הסגנון המוזיקלי הייחודי שלהם, ואת הקול הכל כך מובחן של יורם חזן סולן הלהקה. במהלך השנים שעברו כתבו וביצעו כנסיית השכל שירים שפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים בארץ כמו "אני מאמין"; "תגידי שטוב"; "היינו עושים אהבה"; "למיה יש אקדח" ו"שום דבר לא יפגע בי" מתוך הפרויקט "עוד מעט נהפוך לשיר".

עכשיו, לציון עשרים שנות פעילות פוריות, החליטו חברי כנסיית השכל לחבור אל התזמורת האנדלוסית הים-תיכונית של אשקלון, לשיתוף פעולה במהלכו זכו שירי הרוק המוכרים של הלהקה לעיבודים שמדגישים את האספקט הים-תיכוני שלהם, ולביצוע עשיר וחם של שלושים הנגנים של התזמורת האנדלוסית בניצוחו של תום כהן. בהמשך, כפי שמספרים חברי הלהקה לוואלה! תרבות, צפוי אלבום שינציח את הביצועים המיוחדים המשותפים, ועד אז אפשר יהיה ליהנות מהם בהופעות שחוגגות את שני העשורים שעברו על הלהקה, וכמו שאפשר לשמוע – עשו להם רק טוב.

כנסיית השכל והתזמורת האנדלוסית יופיעו ב-1 באוגוסט בבית אבי חי בירושלים; ב-20 באוגוסט בפסטיבל בריזה באשקלון; ב-23 באוגוסט בזאפה אמפי שוני, וב-12 בספטמבר במשכן לאמנויות הבמה. בשתי ההופעות האחרונות תתארח ריף כהן.

כנסיית השכל חוגגת עשרים - מהו השיר האהוב עליכם? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully