וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת הבילויים חוזרת באלבום חדש וסיבוב הופעות

רוני אפרת

31.7.2012 / 8:00

חמש שנים אחרי הפירוק, נועם ענבר וימי ויסלר חוזרים לפעול בהרכב "הבילויים" יחד עם נגנים נוספים. הופעת הבכורה תתקיים באוקטובר בבארבי

חמש שנים אחרי שהתפרקה, להקת הבילויים חוזרת בהרכב מחודש עם חומרים טריים. הלהקה תוציא אלבום חדש, שלישי במספר, באביב 2013, ותצא בעקבותיו לסיבוב הופעות. הופעת הבכורה תתקיים ב-26 באוקטובר בבארבי תל אביב. ההרכב הנוכחי של הבילויים כולל את שני מקימי הלהקה, ימי ויסלר ונועם ענבר, יחד עם מאיה דוניץ, גרשון וייסרפירר, אייל תלמודי ושיקו סיני.

ויסלר וענבר, חברים לספסל הלימודים בתיכון, הקימו את הלהקה בשנת 1996, אך אלבומם הראשון (באותו השם) נולד רק ב-2003 בהפקת ברי סחרוף. באלבום התאפיינה הלהקה בלהיטים מקאבריים כמו "נפלא פה", "כשנפוליאון יכבוש את עכו", "אוטו זבל", וכן הלהיט בעל השם הישיר "שאול מופז". אלבומם השני, "שכול וכישלון" שראה אור בשנת 2007, כלל את השירים "באב אל וואד 38/א'", "שוש אלמוזנינו (היתה צריכה להיות סגורה אצלי באיזה כד)", "שגר פגר" ו"משהו כמו תה".

הלהקה הפסיקה את פעילותה בינואר 2008, ושבה לגיחה מחאתית קלה בקיץ 2011 במאהל בשדרות רוטשילד. "כמו כל כוח גרילה שמכבד את עצמו, הבילויים בילו את השנים האחרונות במסתור, מלקקים את הפצעים ואוגרים ידע, כוח ונשק", מוסרים חברי הלהקה, "כעת, כשנדמה שהמציאות יישרה קו עם מפלס הגרוטסקה והפסימיות שבשירי הלהקה - אנחנו מרגישים מוכנים להגיח מהמסתור למתקפת בזק נוספת, בתקווה לחזור עם שלל רב ועם כמה צלקות חדשות למזכרת".

ההופעות הקרובות של הבילויים:
שישי, 26.10, בארבי, תל אביב
חמישי, 1.11, ביט, חיפה
רביעי, 7.11, החלוץ 33, באר שבע
חמישי, 8.11, צוללת צהובה, ירושלים

התגעגתם לבילויים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully