וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של מייקל ג'קסון מגורשים מהאחוזה

31.7.2012 / 7:45

מנהלי האחוזה בה מתגוררים ילדיו של הזמר המנוח וסבתם אשרו כי נמנעה כניסתם של קרובי משפחה אחרים למתחם, זאת לאחר שדווח כי ג'נט והאחים רנדי וג'רמיין התנפלו על הילדים

הסכסוך במשפחת ג'קסון מסרב לדעוך: לאחר טענות החטיפה של אמו של הזמר המנוח קתרין ג'קסון ושינוי המשמרות על ילדיו, כעת הוגבלה כניסתם של בני משפחה מסוימים לאחוזה המפורסמת של ג'קסון בה מתגוררים הסבתא והילדים. בהודעה שפורסמה מטעם מנהלי האחוזה לא צוין למי מקרובי המשפחה לא יתירו כעת להיכנס. עם זאת, נמסר כי עורך דינו של טי ג'יי ג'קסון, אחיינו של מייקל ג'קסון, שמונה בשבוע שעבר לאפוטרופוס משותף של הילדים, התבקש למסור רשימת אורחים מוסכמת שכניסתם תותר.

"זה הכרחי עבור האחוזה שמעתה והלאה תסופק סביבה נעימה ובטוחה עבור ילדיו של מייקל ג'קסון ואמו", נכתב בהצהרה לתקשורת. הצהרה זו פורסמה בעקבות דיווח תקשורתי על כך שנאסרה כניסתם למקום של אחיו של ג'קסון, רנדי וג'רמיין, ואחותו ג'נט. השלושה היו מעורבים בתקרית שמשטרת לוס אנג'לס עדיין חוקרת בחשד לתקיפה. שלושתם עקבו במכוניתם אחרי כלי רכב בו נסעו הסבתא קתרין וילדיו של ג'קסון, ולאחר שעברו את המחסומים בכניסה לאחוזה "התנפלו" עליהם, כך נמסר מעורך דינה של קתרין. הקשר בין הסבתא לילדים נותק למשך עשרה ימים כאשר היא היתה באריזונה, מה שהביא אותם להתלונן במשטרה על כך שהיא נעדרת ועורר בתקשורת דיווחים על מצבה הבריאותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully