וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאטרון שמגיע אליכם: פרויקט "תיאטרון עד הבית" בבת ים

רוני אפרת

1.8.2012 / 11:15

"תיאטרון עד הבית" הוא יוזמה של תיאטרון נוצר הפועל בבת ים, ובמסגרתה יוצגו הצגות שונות בחצרות בתים שונים בעיר

תיאטרון "נוצר" בבת ים, יקיים במשך שתי יממות פרויקט ייחודי בשם "תיאטרון עד הבית", במסגרתו יציג הצגות בחצרות משותפות של בנייני מגורים בעיר. התושבים יזכו להצגות פרטיות בין התאריכים 11-12 באוגוסט, במטרה לקרב את התיאטרון אל הקהל, וכדי להמשיך ולקבל הזמנות מתושבים שהמעוניינים לארח בתמורה להצגות תיאטרון.

ההצגה הראשונה שתוצג היא "סיפור שמתחיל ונגמר בחתונה", שנוצרה בהשראת מחזה של שלום עליכם בשם "הזכייה הגדולה". זוהי יצירה צבעונית אלטרנטיבית בשפת התיאטרון המיוחדת של הלהקה בה לוקחים חלק מיטב שחקניה ואף הרכב מוזיקלי, והיא כוללת גם קטעי קרקס ולוליינות. ההשראה לחלק מפעילויות התיאטרון מגיעה מן המפגש הבלתי אמצעי של אנשיו התיאטרון עם סצנת האמנות והתרבות המתפתחת בבת ים ובמתחם UP, המזמין אליו אמנים רבים ומחפש משקיעים אשר יתעניינו בהפצת האמנויות.

"השילוב בין חומרי תיאטרון עבריים איכותיים עם ביצוע אטרקטיבי הכולל מוזיקה, תנועה, קרקס וליצנות, יקרב את תושבי בת ים ליצירות הלהקה ולתיאטרון בכלל", אומרת דלית מילשטיין, המנהלת האמנותית של התיאטרון, "זאת תוך כבוד הדדי עמוק בין האמנים לקהילה שבתוכה הם פועלים". רני רוזנהיים, מנהל אגף תרבות, מוסיף: "המיזם המקסים, עושה צעד נוסף בהנגשת התרבות והאמנות שיש לעיר להציע לתושבים עד הבית ונותן את האפשרות ליהנות מחוויה אחרת ממש מתחת לחלון, במרחב הפרטי שלהם"

לאתר של תיאטרון נוצר

  • עוד באותו נושא:
  • בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully