וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלבסטה: שוק מחנה יהודה כמו שמעולם לא ראיתם אותו

רוני אפרת

2.8.2012 / 8:15

אירוע התרבות המקסים חוזר גם השנה לשוק מחנה יהודה בירושלים. בין המופעים בבאסטות תוצג גם עבודת וידיאו ייחודית שלוכדת את אנשי השוק במבט קסום - צפו

יח"צ - חד פעמי

אירועי "באלבסטה" חוזרים גם השנה לשוק מחנה יהודה, הפעם במסגרת "עונת התרבות בירושלים" ובמשך שלושה ימי ראשון: 5,12,19 באוגוסט בין השעות 17:00-23:00. הנסיון הראשון של הפסטיבל, לפני שלוש שנים, נועד כדי לשלב בין אמנים מתחומים שונים לבין הסוחרים (האירוע בשיתוף עמותת ועד סוחרי השוק) והתושבים, מה שהופך לחגיגה מעניינת לעין, לאוזן ולחיך.

השנה נזכה לרגאיי של מתנחלים חוזרים בתשובה, ראפ ערבי-עברי-ג'יבריש, שירה אמהרית, בלוז אנגלו-סקסי, כלייזמרים, תוקעי שופרות ועוד. בגזרה הוויזואלית יוצבו פסלים העשויים מארגזי עץ, יתלו דיוקנאות מסוכריות גומי וקטניות תוצרת השוק, יופיעו שחקנים מאחורי הבאסטות, רקדנים על הגגות, יציגו מיצבי תאורה ויהופעות על גגות.

בנוסף, יוצג ב"באלבסטה" תיעוד מיוחד של השוק ואנשיו שנעשה על ידי הבמאי והמפיק ביזי גולדברג (שהיה ממפיקי הסרט המצוין "שלטון החוק"). גולדברג הירושלמי חוקר את שוק מחנה יהודה בשנתיים האחרונות באמצעות סדנאות צילום בשוק עצמו לצד הצגת עבודותיו בגלריה בנחלאות. את יצירתו הנוכחית הוא מכנה "מתחת לשוק" – פסיפס של הקולות הסמויים של מחנה יהודה, והיא מורכבת מצילומי סלואו-מושן שהופכים פעולות רגילות ויומיומית של השוק לבעלות ייחוד וקסם.

על הניהול האמנותי של "באלבסטה" אחראיים השנה קובי פריג' ועידו לויט, והכניסה חופשית.

עבודה של ביזי גולדברג ל"בלאבסטה 2"
אתר עונת התרבות בירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully