וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הומלנד": הצצה לקטעים מהעונה השנייה שצולמו בישראל

איך נראים הצילומים בישראל בעונה השנייה של הומלנד? מה עושה שם קלרה חורי? ואיזו שערורייה התרחשה כשהפיילוט צולם בארץ? כל התשובות בפנים

רשת הכבלים האמריקאית Showtime שחררה ביממה האחרונה ארבעה קטעי וידאו קצרים לקראת עליית העונה השנייה של "הומלנד", שתעלה בסוף ספטמבר בארה"ב ובמקביל ב-yes. ארבעת הקטעים שהעלתה שואוטיים לרשת הם מהצילומים שנעשו בארץ בחודש מאי האחרון, מסט הצילומים ברחבי תל אביב-יפו וחיפה.

בקטעים, אותם מגיש השחקן נאביד נגאהבאן, המגלם בסדרת את דמותו של בכיר אל קעידה אבו נאזיר, נראים קלייר דיינס ומנדי פטינקין מאחורי הקלעים של צילומי סצנות החוץ ברחבי ישראל. בין היתר ניתן לראות את סצנות המרדפים שצולמו על גגות יפו וכן את חוקרת ה-CIA קרי מתיסון (דיינס) מחופשת בעת שליחותה לאזור.

מוקדם יותר השבוע ערכו קברניטי שואוטיים מסיבת עיתונאים במסגרת מושב הקיץ של איגוד מבקרי הטלוויזיה, TCA, שהתקיים במלון הבברלי הילטון, שם התייחסו יוצרי "הומלנד" לשאלות העיתונאים האמריקאים לגבי הבחירה בצילומים בישראל. "רוב הסצנות של שני הפרקים הראשונה בעונה החדשה צולמו בישראל, אבל למעשה מבחינת עלילה מדובר בביירות שבלבנון", הסביר היוצר השותף והמפיק הראשי של הסדרה האוורד גורדון, "היו רעיונות לצלם באפגניסטן או פקיסטן, אבל הבחירה בסופו של דבר הייתה מאוד קלה והרבה יותר פרקטית מאחר ומדובר בסדרה המבוססת על פורמט ישראלי".

"גידי רף, יוצר 'חטופים', והשותפים שלנו בקשת עזרו לנו והגענו לאנשי מקצוע שסייעו לנו. בזמן ההפקה בישראל, גידי עצמו ניהל את הכל. כך שבסופו של דבר לא מדובר רק ביעד אקזוטי נהדר, שבמרחק מאות מיילים ספורים בלבד בהחלט יכול לדמות את העיר ביירות, הערך ההפקתי של האנשים הטובים שסייעו לנו שם היה אינסטרומנטלי ואדיר".

בהמשך התייחס האוורד גורדון גם לשאלות בנוגע לסוגייה הביטחונית של צילומים בישראל וסיפר אודות מקרה שארע בזמן הצילומים לפרק הפיילוט לפני פחות משנתיים. "צילמנו בשוק בעיירה של ערבים ישראלים, סגרנו את כל הרחובות ולמעשה מנענו מכל הסוחרים מלעבודה ולהרוויח כסף, כי כל ההכנסות שלהם תלויות בתנועת האנשים שמגיעים למקום", סיפר גורדון, "היינו בטוחים שמישהו מההפקה פיצה אותם כספית ומסתבר שזה לא קרה, אז התפתחה קטטה. מהר מאוד מיהרנו להבריח את קלייר מהמקום ושילמנו לא מעט כסף כדי להזיז את הציוד הרחק ממקום האירוע".

במהלך אותו כנס גם הוצגו קטעים נרחבים מאותם שני פרקים ראשונים של העונה השנייה של "הומלנד", שם בין היתר ניתן לראות את השחקנית קלרה חורי, המגלמת מקורבת מודיעינית של קרי מתיסון. בנוסף, בכנס, בו נכח גידי רף, גם ניתנה הצגה לעיתונאים האמריקאים של "חטופים" הישראלית שעכשיו זמינה לצפייה באינטרנט באתר סדרות הטלוויזיה המוביל Hulu.

"הומלנד" קיבלה תשע מועמדויות בפרסי האמי
סקרנים לראות את הפרקים המלאים שצולמו בישראל? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully