וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל המוזיקה Lollapalooza יגיע לתל אביב

5.8.2012 / 8:10

הפסטיבל האדיר שייסד פרי פארל בשיקאגו לפני עשרים שנה, יגיע לפארק הירקון בקיץ 2013. טרם פורסם אילו מוזיקאים ישתתפו בו

בשורה משמחת לחובבי המוזיקה בישראל: פסטיבל Lollapalooza, מהגדולים והחשובים בעולם, יגיע לתל אביב בקיץ 2013. במסיבת עיתונאים שנערכה אמש (שבת) בשיקגו הוכרז כי הפסטיבל יתקיים בפארק הירקון בתל אביב, בין התאריכים 20-22 באוגוסט 2013 בהפקת NMC יונייטד ופלאג הפקות. פסטיבל לולהפאלוזה מושך אליו כל שנה את מיטב המוזיקאים הפועלים בעולם ולקראת ינואר שנה הבאה תפורסם רשימת האמנים שיגיעו להופיע גם בשלוחה התל אביבית שלו.

כל המעורבים בדבר מסרו הצהרות חגיגיות לעיתונות. בין היתר, פנינה אדרי מנכ"ל NMC יונייטד, אמרה כי "כבוד גדול למדינת ישראל ולסצנת התרבות המקומית, לארח פסטיבל מוזיקלי בסדר גודל שכזה בתל אביב. תל אביב מצטרפת לראשונה לזירה הבינלאומית כמארחת של אחד מאירועי המוזיקה והתרבות הגדולים ביותר בעולם".

אילן אלקיים, מנכ"ל פלאג הפקות הוסיף, כי "מדובר באירוע תרבותי מכונן שישנה את פני התרבות המוזיקלית בישראל. אנחנו שמחים להצטרף למשפחת לולפלוזה ובכוונתנו שהפסטיבל ילווה אותנו לאורך שנים כמקובל בעולם".

מייסד הפסטיבל פרי פארל מסביר למה דווקא ישראל:

ישראל תצטרף לצ'ילה וברזיל כיעד הבינלאומי השלישי אליו מגיע הפסטיבל מדי שנה, בנוסף לביתו בשיקאגו, ארצות הברית. פרי פארל, סולן להקת Jane's Addiction, שייסד את הפסטיבל ב-1991 סיפר: "לולפאלוזה החל כפסטיבל הנודד המוביל בעולם. בתור מוזיקאי, התגעגעתי מאוד לימים שבהם היינו בתנועה. בשנים האחרונות גדלנו, ואנחנו מציגים את לולפאלוזה לדורות הבאים שוחרי הפסטיבלים ברחבי העולם והתחנה הבאה – ישראל, תל אביב!".

במסגרת שלושת ימי הפסטיבל ובהתאם לקונספט הבינלאומי, יתקיימו למעלה מ-50 הופעות שונות. בנוסף כחלק מתהליך ההטמעה של הפסטיבל ברחבי העיר, יתקיימו מגוון מסיבות, הופעות, ואירועי אמנות נוספים שימשכו לעיר מאות אלפי תיירים מהארץ ומחו"ל.

כעת כל מה שנותר לנו לקוות הוא שאף פצצה איראנית או התחממות סורית לא יפחידו את המוזיקאים הענקיים שלוקחים חלק בפסטיבל במיקומו המקורי, מלהגיע ללולפאלוזה התל אביבי.

לולהפאלוזה 2010: הקרקס ננעל בין הארקייד פייר לסאונדגרדן
לולהפאלוזה בתל אביב: מתרגשים? ספרו לנו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully