וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Free Art Friday בתל אביב: עבודות אמנות בחינם לכל דורש

רוני אפרת

5.8.2012 / 12:42

Free Art Friday היא יוזמה בינלאומית שבה אמנים מעניקים את יצירותיהם, ואפשר למצוא אותן על ידי רמזים וירטואליים. עכשיו גם בתל אביב

אירוע ההשקה של תנועת האמנות Free Art Friday בתל אביב ייערך ביום שישי, 24 באוגוסט, ברחבי תל אביב, ויכלול פריבילגיה שנראית לעתים כמעט בלתי אפשרית: רכישת אמנות, ובחינם. איך זה עובד? האמנים מניחים את יצירותיהם במקום ברחבי העיר על פי בחירתם, והצרכנים יכולים למצוא ולאסוף אותן על פי רמזים וירטואליים המתקבלים במהלך היום בעמוד הפייסבוק של הפרויקט.

באירוע ישתתפו עשרות אמנים מקצועיים יחד עם אלמוניים וחובבים, מאנגליה, ארה"ב וישראל. בין האמנים המשתתפים מישראל ייקחו חלק מאיה גלפמן, בועז סידס וניצן מינץ. מהעולם יתארחו אמנים כמו Danzig, M-One, וכן האמן My Dog Sighs, מהדמויות הבולטות ביותר בקהילות Free Art Friday העולמית, שמשתף השנה גם את ילדיו, שיציגו בארץ.

עבודה של My Dog Sighs:

תנועת Free Art Friday כוללת למעלה מאלף אמנים פעילים בפורטסמות', בלאקפול ובריסטול (אנגליה), דטרויט, טמפה ביי, וושינגטון די.סי. ואטלנטה (ארה"ב), ובלגרד (סרביה). סניפים נוספים נמצאים בברלין, לוס אנג'לס, סאו פאולו, טהרן, סינגפור ועוד. באמצעות אלפי עוקבים וחברים ברחבי העולם, הקהילה נמצאת בתהליך צמיחה מתמיד ופעילותה מתפשטת למקומות חדשים.

תיעוד היצירות הוא חלק מהותי ובלתי נפרד מהרעיון. כל היצירות והאמנים המשתתפים בפרויקט מוצגים בעמוד הפייסבוק, כך שהקהל יכול לראות ולדעת מראש בדיוק אילו יצירות הוא עשוי למצוא. בזמן האירוע מתועדות היצירות על ידי האמנים עצמם, וכן צוות של צלמים, בלוקיישן שבו הוצבו. לכל יצירה מחוברת תגית רשמית של הפרויקט.

לעמוד הפליקר של My Dog Sighs

  • עוד באותו נושא:
  • Free Art Friday

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully