וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

9.8.2012 / 8:30

מרק וולברג, סת' מקפרלן, מריל סטריפ וקולין פארל - כל אלה מחכים לכם מהשבוע על המסך הגדול יחד עם עוד סרט אנימציה לחופש הגדול

טד

הסרט העלילתי הארוך הראשון שביים סת' מקפרלן - מי שידוע כיוצר סדרת האנימציה הפולחנית "איש משפחה", ועמד גם מאחורי "אבא אמריקאי" ו"המופע של קליבלנד".

גיבור הסרט, שאותו מגלם מרק וולברג, הוא ג'ון בנט - אדם מיושב, שלכאורה נראה כמו האבטיפוס של הצעיר האמריקאי המצליח. אולם, יש משהו יוצא דופן בחיים שלו - בעודו ילד, הביע משאלה כי דובי הצעצוע שלו יקום לתחייה, וזה אכן קרה. מאז, הדובי ממשיך להלך בצדו, ולמעשה אף מתפקד כחברו הטוב ביותר.

האיש והדובי חיים בהרמוניה, עד שיקירת לבו (מילה קוניס) של ג'ון מתחילה מן הסתם להתנגד לנוכחותו של הדובי בחייו - לא רק בגלל הביזאריות המובנית של העניין, אלא גם מפני שטוד, בדיבובו של מקפרלן, הוא דובי בוטה, בטלן ומעיק.

אז מה יבחר ג'ון - באהובתו או בחברו הטוב ביותר? באנשים או בדובי? בבגרות או בילדות?

בימוי: סת מקפרלן. משחק: מרק וולברג, מילה קוניס, ג'ובאני ריביסי, ג'ואל מקהייל (106 דקות).

איפה ומתי רואים את "טד?"

זיכרון גורלי

עיבוד לסיפור של פיליפ ק.דיק, שכבר היה בסיס בעבר לסרט, ולא סתם סרט כי אם קלאסיקת המד"ב הענקית "זיכרון גורלי", שבוימה בידי פול ורהובן ב-1990 עם ארנולד שוורצנגר בתפקיד הראשי.

הפעם, קולין פארל נכנס לנעליו של שוורצנגר, ומגלם את דמותו של הפועל כחול-הצווארון החי בעולם עתידני, שבו כל אחד יכול להשתיל לעצמו זיכרונות פיקטיביים לשם ההנאה שבדבר. גם הוא עושה זאת, ומגלה כתוצאה מכך סודות אפלים מעברו – דבר המוציא אותו להרפתקה עתירת תהפוכות.

בימוי: לן וייסמן. משחק: קולין פארל, קייט בקינסייל, ג'סיקה בייל, בריאן קרנסטון (110 דקות).

איפה ומתי רואים את "זיכרון גורלי?"

תקווה בהופ ספרינגס

"תקווה בהופ ספרינגס" היא דרמה רומנטית בכיכובה של מריל סטריפ, בתפקידה הקולנועי ראשון מאז זכייתה באוסקר על "אשת הברזל".

כאן, היא שבה לשתף פעולה עם דיוויד פרנקל, שביים אותה ב"השטן לובשת פראדה" המצליח, ומגלמת אשה שגוררת את בעלה המנוכר (טומי לי ג'ונס) לסדנת ייעוץ זוגי אינטנסיבית. האם נשק יום הדין שלה יצליח לעורר את חיי הנישואים המתפוררים שלהם?

בימוי: דיוויד פרנקל. משחק: מריל סטריפ, טומי לי ג'ונס, סטיב קארל (100 דקות).

איפה ומתי רואים את "תקווה בהופ ספרינגס?"

דגים נגד תרנגולות

סרט אנימציה לכל המשפחה, שנעשה במלזיה בשפה האנגלית, וכאן יוצא אך ורק בגרסה מדובבת לעברית. תרמו לה את קולותיהם דון לני גבאי וגם תמיר ורדי, מכוכבי העונה השלישית של "האח הגדול", שעושה כאן את מלאכת הדיבוב הראשונה שלו.

כמשתמע מהשם, הסרט עוסק במפגש הבלתי סביר בין דגים ותרנגולות, שמנחיל הפתעות לשני הצדדים.

בימוי: גו-אן הו. קולות: יהויכין פרידלנדר, דון לני גבאי, תמיר ורדי (93 דקות).

איפה ומתי רואים את "דגים נגד תרנגולות?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully