וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומיקס: האביר האפל מקבל גם סרט מצויר

האביר האפל מקבל עוד גלגול כסרט מצויר, ועולם הקומיקס חוצה קווים להוצאות אודיו ולשיתוף פעולה קרקסי ומפתיע. חדשות הקומיקס

המתים הרצים

מדי פעם, צריך להיזכר בכך שלא רק שתי חברות פועלות בעולם הקומיקס. מארוול ו-DC הן אמנם הבולטות ביותר, אך לא הסיום של קו עלילה בבאטמן ולא האירועים האפיים של "הנוקמים נגד אקס מן" הם אלה שתפסו את המקום הראשון במכירות הקומיקס החודש. לא, הכבוד הזה שייך לסדרה של חברת Image Comics.

אמנם לא מדובר בסדרה אלמונית - "המתים המהלכים" הפכה לאחת מסדרות הטלוויזיה המוערכות ביותר של השנים האחרונות - אך בכל זאת, לא בכל חודש Image מנצחת את אקס-מן, הנוקמים והאביר האפל בו זמנית.

קומיקס באוזניים

ספר אודיו, המבוסס על ספר, המבוסס על קומיקס - זה מה שהולך לקרות בקרוב בעולם של מארוול. אחד הסיפורים הגדולים ביותר של השנים האחרונות, Civil War, העוסק במלחמת האזרחים בין גיבורי העל, כבר הפך לספר ביוני האחרון, וכעת הוא זוכה לטיפול של GraphicAudio - הפקה קולית מושקעת שמטרתה ליצור "סרט בתוך הראש שלכם".

ההפקה, שתראה אור ב-2013, תכלול קאסט גדול של שחקנים מגניבים, כשלאחר מכן יגיעו גם שתי חוברות מסדרת The Ultimates וחוברת ספיידרמן אחת אל המדפים של GraphicAudio.

צבע אותו כחול

החוברת הפופולרית "סקוט פילגרים", שהפכה לפני שנתיים לסרט מוצלח אך לא מאוד מצליח, זוכה לטיפול צבע (החוברות המקוריות היו ברובן בשחור לבן), וכעת ניתנת הצצה ראשונה לאיך זה ייראה.

חלק ראשון של הספר הראשון שוחרר לצפייה חופשית באתר Comicbookresources, רגע לפני שהוא מגיע לחנויות עם תג המחיר של 24.99$ (כריכה קשה), ובו לא רק הסיפור המקורי כי אם גם תכני בונוס.

לצפיה ב"בקרוב"

מקרקסים אתכם

חברת מופעי הקרקס האקרובטיים Cirque Du Soleil מתרחבת בימים אלה למגוון תחומים, ממשחק אינטראקטיבי בדפדפן בשיתוף מיקרוסופט ועד לקומיקס. בכנס קומיק קון האחרון בסן דייגו, הציגה חברת מארוול את פרי שיתוף הפעולה שלה עם החברה, חוברת קומיקס המבוססת על המופע Ka.

עכשיו גם אתם יכולים לקרוא את החוברת, שזמינה לקריאה דיגיטלית באתר של מארוול. האם היא מעבירה את רוח המופע? את זה תצטרכו כבר להחליט בעצמכם.

לקריאת החוברת

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

אביר אפל מצויר

"The Dark Knight Returns" היא אחת מחוברות הקומיקס האיקוניות של כל הזמנים ואחד מסיפורי הבאטמן המוכרים ביותר אי פעם. כאשר הושקה היא הצליחה לזעזע לא מעט אנשים, בשל האופל ששרר בבה והנושאים הבעייתיים בהם טיפלה. אך השנה היא כבר לא 1986, הזמנים השתנו, ועכשיו החוברת הופכת לסרט מצוייר.

ולסרט הזה - הראשון משני הסרטים שיעקבו אחר עלילת הקומיקס, יש עכשיו טריילר ראשון. האם זה נראה אפל כמו המקור? לא ממש, אבל זהו רק טריילר. הסרט עצמו יגיע ב-25 בספטמבר ישירות ל-DVD ובלו ריי, והחלק השני יופץ בתחילת השנה הבאה.

לצפיה בטריילר

אפשר גם בלי מארוול ו-DC? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully