וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק סטיוארט: "ידעתי שאני חייב לחזור לישראל"

רוני אפרת

9.8.2012 / 22:35

במסיבת עיתונאים שערך עם הגעתו לארץ סיפר הכוכב איך החבילה ובה התסריט לסרט "לצוד פילים" של רשף לוי הגיעה עבורו בדיוק בזמן

צילום:דייב שחר, עריכה: אמיר קוטיגרו

אחרי שהוזעק ברגע האחרון להחליף את ג'ון קליז בסרטו של רשף לוי "לצוד פילים", נחת היום (חמישי) השחקן סר פטריק סטיוארט בארץ ומיהר להתייצב במסיבת עיתונאים שנערכה לכבודו במלון הילטון בתל אביב בהשתתפות השחקנים הראשיים מוני מושונוב וששון גבאי, הבמאי לוי, מפיקי הסרט אהוד בלייברג ומשה ולאון אדרי. "באתי לישראל בפעם הראשונה באפריל האחרון כתייר, היו לי ארבעה ימים נהדרים ולא רציתי לעזוב", סיפר סטיוארט. "אמרתי למשפחתי ולחבריי שאני חייב לחזור. וכמו שקורה בשואו ביזנס פתחתי חבילה והיה שם תסריט לסרט ישראלי שמצולם בירושלים".

סטיוארט, כזכור, לוהק לתפקיד אותו היה אמור לגלם ג'ון קליז, שביטל את השתתפותו זמן קצר לפני תחילת הצילומים בגלל בעיות בריאותיות. במסיבת העיתונאים סיפר לוי כיצד נוצר הקשר עם סטיוארט ועל הצילומים לסרט, שנערכים בימים אלה: "חזרנו עכשיו מהסט, אנחנו באמצע צילומים, כבר שמונה ימים מצלמים. וגילינו שחסר לנו הכוכב של הסרט, ועכשיו הוא כאן, אנחנו שמחים מאוד. הסרט הזה הוא באיזשהו מקום סרט אישי כי הוא מתעסק בזכרונות של אבא שלי. אבא שלי היה איש לח"י, ששדד בנקים. שלחנו את התסריט לסר פטריק סטיוארט ולשמחתנו הוא קרא והסכים לבוא להשתתף. זה דבר שהוא, ברמה האישית שלי, כמובן מאוד מרגש ומאוד מדהים". בשלב זה פנה לוי לסטיוארט באנגלית והבהיר לו שהוא אומר עליו רק דברים טובים.

סטיוארט הודה שהוא לא ידוע בשל הופעותיו הקומיות: "העבודות שלי נטו להיות כבדות או רציניות. ונשאלתי לאחרונה, 'איך תרצה שיזכרו אותך?'. אמרתי 'כאדם שמעל הכל היה מאוד מצחיק'".

צילומי הסרט החלו בשבוע שעבר בירושלים ולצד השחקנים הראשיים משתתפים בו גם משה איבגי, צביקה הדר, יעל אבקסיס, תיקי דיין, שושיק שני ואחרים. עלילת הסרט שכתב לוי, עוקבת אחר יונתן, נער בן 12 שחייו נקלעים למשבר בעקבות מותו של אביו בתאונה בבנק שבו עבד. לאחר שהבנק מסרב לקחת אחריות על התאונה, מבקר הנכד את סבו בבית אבות, ומגלה כי הסב וחבריו נהגו לשדוד בנקים בתקופה שלפני קום המדינה. בעקבות זאת, משכנע הילד את הסב ושניים מחבריו לצאת ולשדוד את הבנק של אביו כמבצע האחרון של חייהם.

סר פטריק סטיוארט ישהה בישראל כשלושה שבועות שיוקדשו לצילומי הסרט, במהלכם יתגורר במלון "מצודת דוד" בירושלים.

מחכים לצפות בסרט? דברו על זה איתנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully