וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילים שמרנים במתקפה על "האליטה השמאלנית" של הוליווד

12.8.2012 / 18:39

לטענת הפעילים, בכירי תעשיית הבידור תמכו בקמפיין שקרי נגד מיט רומני ולכן הם פרסמו את מספרי הטלפון שלהם ושל סוכניהם כדי להציפם בפניות

מספרי הטלפון של מפיקים, במאים ושחקנים הוליוודים פורסמו על ידי קבוצת פעילים שמרנים אמריקאיים, בשל תמיכתם של אנשי תעשיית הבידור במירוץ לנשיאות של ברק אובמה. בין מספרי הטלפון שפורסמו נמנים גם אלה של סטיבן ספילברג ומורגן פרימן.

קבוצת הפעילים Grassfire Nation, שלחה בסוף השבוע לתומכיה דואר אלקטרוני ובו פירטה את דרכי ההתקשרות ומספרי הטלפון של סוכניהם של כמה מבכירי התעשייה בהוליווד, הנחשבים לתומכיו של הנשיא הדמוקרט.

במייל טענו חברי הקבוצה כי "האליטה השמאלנית" של הוליווד מימנה קמפיין שקרי נגד מועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות, מיט רומני. לטענת הקבוצה, הקמפיין "הבלתי חוקי" נגד רומני מציג אותו כמי שאחראי בעקיפין למותה של חולת סרטן שאיבדה את ביטוח הבריאות שלה בשל מדיניותו.

בהודעת הקבוצה מפורטים הסכומים שתרמו לכאורה כל אחד מאנשי התעשייה – ביל מאהר (מיליון דולר), מורגן פרימן (מיליון דולר), ג'פרי קצנברג (שני מיליון דולר), סטיבן ספילברג (100 אלף דולר) וג'י ג'י אברהמס (50 אלף דולר). הקבוצה קראה לחבריה להציף את בכירי התעשייה בפניות כך שימשכו את ידם מן הקמפיין נגד רומני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully