וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולס קייג', קלינט איסטווד והריסון פורד ב"בלתי נשכחים 3"?

13.8.2012 / 22:17

בשיחה עם מגזין בריטי, חשף אבי לרנר, המפיק הישראלי של סדרת סרטי הפעולה, כי סגר עם קייג' על הצטרפותו לפרק השלישי, והבטיח גם לנסות לגייס את פורד ואיסטווד

"בלתי נשכחים 2" עוד לא הגיע לקולנוע, וכבר העבודה על הפרק הבא בסדרה נמצאת בעיצומה. בראיון למגזין הבריטי טוטאל פילם, חשף היום (שני) המפיק הישראלי של הפרויקט, אבי לרנר, כי הוא סיכם בעיקרון עם ניקולס קייג' על הצטרפותו לחלק השלישי בסאגה, ובכך השחקן הקשוח יאחד כוחות עם סילבסטר סטאלון, ארנולד שוורצנגר, ברוס וויליס וחבריהם.

מהלך זה מתבקש, שכן לרנר וקייג' מרבים לשתף פעולה - בשנתיים האחרונות, למשל, כיכב השחקן ב"מרדף עצבני" וב"הסגת גבול" מבית היוצר של המפיק.

נוסף לכך, חשף לרנר מהלכים עתידיים אפשריים מפתיעים יותר - בין השאר, הוא אמר כי ברצונו לצרף לפרק הבא גם את קלינט איסטווד. כמו כן, הצהיר כי שם על הכוונת גברתן ותיק נוסף - הריסון פורד. עוד ברשימת השמות שלו: ווסלי סנייפס, במידה וישתחרר מהכלא, ומיקי רורק, במידה ו"יתנהג יפה", כדבריו של המפיק. לעומת זאת, יש לציין כי סטיבן סיגל וליאם ניסן, שני כוכבי הפעולה הגדולים שנעדרו משני הסרטים הראשונים, לא עלו בשיחה עם לרנר, כך שנותר כנראה להמתין לפרק הרביעי כדי לראותם.

"בלתי נשכחים 2": לרגל יציאת הסרט, טורניר לבחירת כוכב האקשן הגדול

"בלתי נשכחים 2": איפה ומתי רואים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully