וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בלופ 24: הביאו את הסתיו

16.8.2012 / 11:24

החיים בלופ מצננים את החום עם מיטב הסינגלים הלוהטים שיש להאוס וטכנו להציע במהלך חודשי יולי-אוגוסט

אם ישנה נחמה אחת בבואו של האוגוסט התל-אביבי המזוויע תיהיה זו הידיעה כי תמו נבואות הזעם. אם במהלך חודשי מאי, יוני ויולי כאשר מפציעים להם גלי חום ראשונים תמיד יהיה בנמצא אידיוט עם האיום המטמטם "עזוב זה עוד כלום, חכה שיגיע אוגוסט!" הרי שבאוגוסט נגמרים האיומים. זה הכי חם, לח ונורא שיהיה פה השנה ומכאן והלאה נותר רק לשרוד עד הסתיו. ואין דרך טובה יותר לשרוד את אוגוסט מבילוי במועדון ממוזג, ובשביל שלא תצטרכו אפילו להטריח את ידכם בהפעלת שאזאם, ריכזנו עבורכם את מיטב הסינגלים של החודש הנוכחי במיקס אחד מהודר, לרוויה.

סינגל חדש של Rework: את מה שנינה קרביץ יודעת עכשיו הם שכחו כבר ב-2001

הקאסט נפתח עם קאבר אלקטרו Fאנקי במיוחד של Terranova ל-My Love של ג'סטין טימברלייק, זאת מתוך אוסף הרימיקסים החדש לאלבומם האחרון של הרביעייה הברלינאית בו משתתפים גם טיפשווארץ, גווידו שניידר ואחרים - אוסף רימיקסים משובח שעולה על המקור בהרבה. את השיק הברלינאי ממשיכים משם שלישיית Rework המופלאה אשר תרמה רצועת מיקרו-האוס סקסית במיוחד לאוסף הראשון של Items & Things הלייבל הצעיר של יוצאי חטיבת פלסטיקמן: מאגדה, מארק הול וטרוי פירס. Rework למי שלא מכיר או לא זוכר, התפרסמו בתחילת שנות ה-2000 כשהיו לאחד ההרכבים הדומיננטים בחברת התקליטים הלוהטת ביותר דאז Playhouse. לצד כוכבים אחרים באותו הלייבל היו Rework לנביאי סגנון ה"מיקרו-האוס" אשר לימים נטמע לחלוטין בגל המינימל טכנו, מאז הוציאו החבורה פחות ופחות מוזיקה, על כן סינגל חדש מהם הוא סיבה למסיבה.

איאן פולי: הדבר הגדול הבא

מיד לאחר מכן מגיח עוד שחקן וותיק בזירה, איאן פולי אשר מציג
סינגל חדש ראשון לקראת אלבומו השמיני(!) אשר עתיד לראות אור בספטמבר. פולי, אחד המפיקים היחידים בתולדות התעשייה שהצליח לבסס את שמו גם כטכנואיד וגם כמפיק סולפול האוס נמצא כרגע בשיא כוחו כרימיקסר מבוקש ותקליטן לוהט, בראיון שהעניק שבוע שעבר לרזידנט אדוויזר סיפר גם כי בקרוב יוציא אי פי ב-Innervisions חברת התקליטים היוקרתית והנחשקת מכולם. מחפשים את הדבר הגדול הבא? שימו את הז'יטונים על פולי - עוד רגע והוא השם הכי חם. את האווירה הסקסית פסיכדלית שמותיר החדש של פולי ממשיכים Art Department עם Graveyard Tan תקליט טריפי מופתי חדש אשר מוכיח שהם רחוקים מלהיות פוני של טריק אחד ושיש חיים גם אחרי Crosstown Rebels - מומלץ בחום.

סטיב ראחמד: המנון הקיץ


ואם כבר בקרוסטאון רבלז עסקינן אי אפשר להתעלם מהדמיון לצליל הלייבל ברימיקס של Manik לסינגל החדש של Jody Wisternoff (חצי הצמד Way Out West בזמנו הפנוי). הגרסא האופורית של Manik ל-"Just One More" היא ללא ספק להיט הקיץ הכי גדול שקרוסטאון רבלז לא הוציאו, זאת למרות שהוא קריקטורה מדויקת של הצליל שפרסם אותם - זהירות להיט. מיד אחריו מפציע רימיקס חדש נפלא מאת Saschienne, הלוא הם סאשה פונקה ואישתו ג'ולין דיסאנג, ל-Never Had The Time הסינגל החדש של WhoMadeWho. השניים העניקו לסינגל את כל מה שהיה חסר לו בשביל להיות להיט רחבה: דרייב מאיים על מצע של מלודיה מתוקה - חלום. עוד בתכנית האמנותית ניתן להתיקל במהלך המיקס גם ברימיקס חדש של Argy ל-"Every Day" של Bodj, טראק נבחר מתוך האלבום שטחנתי הכי הרבה החודש "On Acid" של Recondite וגם ב-No Bitchin' רצועה מתוך אי פי חדש של Adam Berecki, מי? - לא ברור, אבל הממזר זכה להוציא תקליט ב-Objektivity חברת התקליטים של דניס פרר.

בתואר "אחי מה זה טראק ששמת עכשיו?" זוכה סנדק הטכנו האמסטרדמי סטיב ראחמד עם הסינגל החדש שלו "Bling It Up!" אשר מתנגן בלי סוף החודש על ידי כל תקליטן נחשב מלרון גרנייה ועד דריק מאי - המנון קיץ. להתראות ברחבה ממוזגת.

להאזנה נוספת:

הפלייליסט:

00:00 Terranova - My Love (Faet. Tomas Hoffding) (Kompakt)
05:00 Rework - Tell Me Why (Items & Things)
08:02 Ian Pooley - Know What's Up (Smoke N' Mirrors)
12:40 Art Department and Konrad Black - Graveyard Tan (No.19 Music)
17:20 Gunnar Stiller - Tiagos Destiny (Solomun Remix) (Voltage)
22:50 Jody Wisternoff Pete Josef - Just One More (Manik Remix) (Anjuna Deep)
27:07 WhoMadeWho - Never Had The Time (Saschienne Remix) (Kompakt)
32:15 Kate Simko - Go On Then (Leftroom Records)
38:20 Recondite - Felicty (Acid Test)
43:22 Steve Rachmad - Bring It Up! (Rejected)
48:32 Adam Berecki - No Bitchin' (Objektivty)
51:34 Filthy Rich - No More Mr. Nice Guy (Dale Howard Remix) (Static Audio)
55:50 Bodj - Every Day (Argy's NYC Dub) (Claap)

  • עוד באותו נושא:
  • rework

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully