וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יהיה שיר השנה של ישראל? אתם קובעים

16.8.2012 / 12:28

המצעד השנתי של מאזיני גלגלצ וגולשי וואלה! יוצא לדרך. אתם מתבקשים לבחור מבין 100 השירים את שיר השנה של ישראל כמו גם את זמרת השנה, זמר השנה והרכב השנה. הצביעו

המצעד השנתי הרשמי של ישראל לסיכום שנת תשע"ב, המשודר מידי שנה בגלגלצ יוצא היום (חמישי) שוב לדרך. השנה יארח וואלה! את המצעד ואתר הדירוג נפתח לקהל הגולשים וכעת ניתן להצביע. מאזיני גלגלצ וגולשי וואלה! יתבקשו לבחור מבין 100 השירים שיתפרסמו באתר את עשרת השירים הגדולים של השנה, מתוכם ייבחר שיר אחד שיהיה שיר השנה של ישראל. כמו כן יבחרו הגולשים את זמר השנה, זמרת השנה, הרכב השנה ופריצת השנה של ישראל. חמישה מבין הגולשים שידרגו את המצעד ויענו על החידון שבסופו יוכלו לזכות בשנה שלמה של הופעות חיות.

תוצאות המצעד ייחשפו בשידור חגיגי בו ייקחו חלק המוזיקאים המועמדים לצד האמנים הזוכים. המצעד ישודר בגלגלצ ב-16.9, ערב ראש השנה, בין השעות 12:00-16:00 בהגשת דלית רצ'סטר.

בקטגוריית זמר השנה מועמדים אביב גפן, אייל גולן, דודו טסה, ישי לוי, עברי לידר, עמיר בניון, קובי אפללו, רמי קליינשטיין, שלומי שבת ושלמה ארצי. בקטגוריית זמרת השנה מועמדות מירי מסיקה, קרולינה ושרית חדד. בקטגוריית הרכב השנה מועמדים TYP, איזבו, בלקן ביט בוקס ואתניקס.בקטגוריית פריצת השנה מועמדים אלישע בנאי וארבעים השודדים, ריף כהן, כל החתיכים אצלי ומנור שבת.

לכו לדרג באתר המצעד
למי מגיע לזכות בתואר שיר השנה? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • גלגלצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully