וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה נתבעה על סך 10.5 מיליון דולר בגין "פגיעה מוסרית"

18.8.2012 / 18:44

קבוצות פעילים המתנגדות להומוסקסואליות תבעו את מדונה על המסרים שהעבירה בהופעתה ברוסיה. "אנחנו חייבים להגן על זכותנו לחיים תרבותיים נורמליים", מסרו

סיבוב ההופעות הנוכחי של מדונה לא מפסיק לספק כותרות. השערורייה התורנית התעוררה בעקבות הופעתה של מלכת הפופ ברוסיה, אשר לוותה בקריאות תמיכה מצדה בלהקת הפאנק "פוסי ריוט" (שמאז נידונה לשנתיים מאסר בגין שירי מחאה נגד פוטין) והקנטות מצד המשטר. כעת מתברר כי כמה קבוצות פעילים במדינה הגישו ביום שישי תביעה משותפת על סך 10.5 מיליון דולרים נגד מדונה בטענה כי הופעתה בסנט פטרסבורג כללה "פגיעה מוסרית" בתושבי העיר.

דובר "איגוד האזרחים הרוסים", אחת הקבוצות שתבעו את מדונה, אמר לסוכנות הידיעות הרוסית RIA Novosti כי העמדות שהביעה מדונה במופע "סותרות את התרבות הרוסית". מדונה תקפה במופע תקנה שעברה בעיר לפני מספר חודשים, לפיה יוטלו קנסות על מפיצי "תעמולה" הומוסקסואלית.

"אנו דורשים כי היא תשלם על הפגיעה המוסרית בתושבי סנט פטרסבורג במהלך המופע ב-9 באוגוסט. אנחנו חייבים להגן על זכותנו לחים תרבותיים נורמליים ללא תעמולה של ערכים ודעות הסותרים את התרבות הרוסית". חברים ב"אסיפת העם" ו"מפלגת רוסיה החדשה הגדולה" הצטרפו גם הם לתביעה.

מדונה נואמת בהופעה בסנט פטרסבורג:

הקבוצות השונות טוענות כי מדונה התלוננה במופע על חוסר סובלנות שהולך וגדל במדינה כלפי הומוסקסואלים ודרכה על צלב במחאה על כך. "בזמן שהיא דיברה על סובלנות היא התעללה ברגשות של אנשים מאמינים", אמר עורך הדין של אחת הקבוצות.

לא מדובר באיומי התביעה הראשונים שמקבלת מדונה בסיבוב ההופעות עם אלבומה האחרון MDNA. מפלגת הימין הקיצוני בצרפת איימה לתבוע את מדונה לאחר שהאחרונה הציגה בהופעה בפריז תמונות של מרין לה פאן עם צלב קרס על פניה.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully