וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למלא את החלל" נרכש להפצה בינלאומית

רוני אפרת

19.8.2012 / 12:17

לאחר שהתקבל לפסטיבל ניו יורק היוקרתי, סרטה של רמה בורשטיין העוסק בקהילה החרדית נרכש להפצה בחברת Match Factory, שייצגה גם את "וואלס עם באשיר" ו"עג'מי"

הסרט "למלא את החלל" של רמה בורשטיין ממשיך להצליח: לאחר ההכרזה על השתתפותו בפסטיבל ונציה, פסטיבל הסרטים בניו יורק ו-13 מועמדויות בפרסי אופיר, הוא נקנה בידי חברת ההפצה Match Factory, המתמחה בייצוג סרטי איכות. החברה מחזיקה גם בזכויות של "וואלס עם באשיר" ו"עג'מי" שהיו מועמדים לאוסקר, וכן מייצגת סרטים של יוצרים כמו אקי קוריסאמקי, תאו אנגללופוליס, טום טיקוור ("ראן לולה ראן”), דניס טנוביץ' ("קרקס קולמביה”) ועוד.

“בפעם הראשונה שצפיתי ב'למלא את החלל' נדהמתי מידה הבוטחת של הבמאית, אשר מובילה את הצופה בעדינות אל העולם המורכב של הקהילה החרדית הנטועה בלב תל אביב", מספר מייקל וובר, מנהל חברת ההפצה, "בשילוב חופן גדוש של הומור, סיפור האהבה הלא שגרתי הזה נצפה בעונג רב, ואני בטוח שיזכה להצלחה יוצאת דופן בהפצתו באירופה. רמה בורשטיין היא תגלית נדירה, ואני נרגש לקראת העבודה המשותפת אתה ועם אסף אמיר".

"הבחירה של Match Factory מביעה אמון רב בעתידו הבינלאומי של הסרט", הוסיף אסף אמיר מפיק הסרט, "זה כבוד גדול לצעוד בעקבותיהם של סרטים ישראלים גדולים כמו 'וואלס עם באשיר' ו'עג'מי'".

"למלא את החלל" הוא סרטה העלילתי הארוך הראשון של רמה בורשטיין בוגרת סם שפיגל וחוזרת בתשובה. משתתפים בו יפתח קליין, עירית שלג, רננה רז, הילה פלדמן והדס ירון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully