וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: "רווקה פלוס", "שומרים על השכונה" ועוד

23.8.2012 / 8:00

הסקנדל של דובר קוסאשווילי, הקומדיה של בן סטילר, סרט האיכות של השנה ועוד ועוד - כל זאת מחכה לכם בסוף שבוע עמוס במיוחד במסך הגדול

רווקה פלוס

סרטו החדש והשערורייתי מתמיד של דובר קוסאשווילי. גיבורת היצירה מעוררת המחלוקת היא רווקה בת שלושים פלוס, שעדיין לא הקימה את המשפחה המיוחלת. אמא שלה מחליטה לזרז את התהליך ולשם כך מעמידה פנים כי חלתה בסרטן ומסרבת לקחת תרופות עד שבתה תיכנס להריון. במהלך חיפושיה הנואשים אחר גבר שיעשה לה ילד עכשיו ומיד, הרווקה פלוס נתקלת במיני טיפוסים זכריים ונקלעת לסיטואציות קיצוניות ומשונות, המלמדות אותנו רבות על החברה הישראלית ועל מקומה של האשה בה בפרט.

בימוי: דובר קוסאשווילי. משחק: יעל טוקר, מיכל ינאי, מיקי ליאון, רובי פורת-שובל, מוטי גלעדי, ליטל רוזנצוויג, אפרת בוימולד, שרית וינו אלעד (102 דקות).

איפה ומתי רואים את "רווקה פלוס?"

היו זמנים באנטוליה

סרטו עטור הפרסים של הקולנוען הטורקי המהולל נורי בילגה ג'יילן. כיאה לשמו הוא מוביל אותנו לחקירה בערבות דרום אנטוליה, ומתאר כיצד חוקר מקומי, העוזר שלו, תובע, רופא וחשוד ברצח - נודדים ברחבי המקום בחיפוש אחר גופה. הנאשם אינו רוצה או אינו יכול לזכור היכן קבר אותה, ומכאן והלאה מתפתח מסע עתיר תגליות ומשמעויות.

הסרט הוקרן לראשונה בפסטיבל קאן 2011, וזכה שם בפרס הגדול של חבר השופטים, אותו חלק יחד עם "הילד על האופניים" של האחים דארדן. נוסף לכך, הוא זכה בשבחי המבקרים ברחבי העולם והוכתר בידיהם כאחד הסרטים הטובים של השנים האחרונות.

בימוי: נורי בילגה צ'יילן. משחק: אקרן קסל, יילמז ארדוגן, טאנר בירסל, מוהמט אוזונר (157 דקות).

איפה ומתי רואים את "היו זמנים באנטוליה"?

שומרים על השכונה

קומדיית מד"ב על ארבעה גברים המקימים יחד מעין משמר שכונתי כדי להילחם בחייזרים שמאיימים על עיירתם השלווה.

בימוי: עקיבא שפר. משחק: בן סטילר, וינס ווהן, ג'ונה היל, ריצ'רד איואד (102 דקות).

איפה ומתי רואים את "שומרים על השכונה?"

לפגוע ולברוח

קומדיית פעולה על נהג שודים לשעבר, המשמש עד מדינה ומפר את ההסכם שלו עם הרשויות. הוא עושה זאת בשעה שהוא חוזר לשבת מאחורי ההגה בכדי להסיע את יקירת לבו ללוס אנג'לס, משימה שבעיניו חשובה יותר מכל דבר אחר בעולם. לצערו הרב, כנופיית השודדים שעבד איתה פעם, כמו גם המשטרה וגורמים נוספים, דולקים בעקבותיו, ומכאן והלאה מתפתח מרדף עתיר הפתעות.

בימוי: דקס שפרד, דיוויד פאלמר. משחק: דקס שפרד, ברדלי קופר, קריסטן בל, טום ארנולד (100 דקות).

איפה ומתי רואים את "לפגוע ולברוח?"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הוואלס האחרון

דרמה קומית מבית היוצר של השחקנית-במאית המוערכת שרה פולי. מישל וויליאמס מגלמת צעירה הנשואה מזה כמה שנים, לא באושר אך כן בנאמנות. כל זה משתנה בשעה שהיא פוגשת במקרה גבר מקסים ויפה תואר שקרוב אליה הרבה יותר ממה שהיתה יכולה לחשוב בתחילה, ומעמיד אותה בפני הבחירה הקשה עד כה בחייה.

בימוי: שרה פולי. משחק: מישל וויליאמס, סת רוגן, לוק קירבי, שרה סילברמן (116 דקות).

איפה ומתי רואים את "הוואלס האחרון"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully