וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשרד" תרד מהאוויר בסיום העונה הבאה

21.8.2012 / 23:27

העונה התשיעית של הקומדיה זוכת האמי של NBC תשודר בספטמבר ותהיה גם האחרונה שלה. "ישובו אלינו בעונה הזו הרבה פרצופים מוכרים", אמר המפיק גרג דניאלס

"המשרד" הגיעה לסיום דרכה: הקומדיה המצליחה של NBC תרד מהאוויר בסיום העונה הבאה, התשיעית במספר, כך פורסם הערב (שלישי).

מפיק הסדרה גרג דניאלס מסר בהודעה לעיתונאים כי העונה הקרובה, שתעלה לאוויר ב-20 בספטמבר בארה"ב, תהיה גם האחרונה ו"ישובו אליה פרצופים מוכרים רבים". דניאלס הוסיף כי "השנה זו ההזדמנות האחרונה לסיים את התוכנית באופן אמנותי ואנחנו מתכננים עונת סיום מאוד גדולה ומעניינת. יש המון דברים שאני רציתי לעשות כבר מהעונה השנייה... כל השאלות יזכו לתשובה בשנה הקרובה".

הסדרה המוקומנטרית על חיי עבודה משרדיים בחברת דנדר מיפלין, עיבוד אמריקאי למקור הבריטי שיצר הקומיקאי ריקי ג'רוויס, זכתה לאורך השנים בארבעה פרסי אמי. סיומה מגיע לאחר שבעונה שעברה סיים סטיב קארל קדנציה מרשימה בתפקיד מנהל המשרד מייקל סקוט. אחרי 7 עונות בתפקיד הראשי שהפך אותו לכוכב, קארל הודיע כי לא יחדש את חוזהו ואת החלל ניסו למלא ליהוקים חדשים כמו זה של ג'יימס ספיידר שגילם את דמותו של רוברט קליפורניה, מנכ"ל החברה. ואולם, העזיבה של קארל הובילה גם לעזיבה של חלק מן הצופים והסדרה רשמה ירידה בנתוני הצפייה מכשמונה מיליון ב-2008 לכארבע מיליון מוקדם יותר השנה.

דניאלס, שהיה השואו-ראנר של הסדרה בחמש העונות הראשונות שלה יהיה אחראי גם על העונה האחרונה.

  • עוד באותו נושא:
  • המשרד
  • nbc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully