וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל חיפה 2012: "למלא את החלל" ועוד בתחרות הישראלית

רוני אפרת

22.8.2012 / 15:25

סרטה של רמה בורשטיין, כמו גם "מנתק המים", ישתתפו באירוע החיפאי לאחר שנאלצו לפרוש מפסטיבל ירושלים בשל קבלתם לוונציה

כחודש לאחר סיומה של התחרות הישראלית בפסטיבל ירושלים, פורסם היום מי הם הסרטים המקומיים שישתתפו בפסטיבל הקולנוע החיפאי. כמדי שנה, האירוע יתקיים בסוכות - בין ה-29.9 ל-8.10.

במסגרת העלילתית, ישתתפו שני סרטים שנאלצו לפרוש מפסטיבל ירושלים בשל קבלתם לפסטיבל ונציה, ועתה יערכו את הקרנת הבכורה המקומית שלהם בכרמל - "למלא את החלל" של רמה בורשטיין ו"מנתק המים" של עידן הובל. סרט נוסף שיגיע לחיפה מן הפסטיבל האיטלקי הוא "הירושה", העבודה העלילתית הארוכה הראשונה של היאם עבאס.

אלה יתחרו על הפרסים מול "חדר 514" של שרון בר-זיו, שבין השאר כבר התחרה בפסטיבל טרייבקה שבניו יורק; "שש פעמים" של יונתן גורפינקל, שיגיע לחיפה לאחר הקרנתו בפסטיבל סן-סבסטיאן; ו"איגור ומסע העגורים" של יבגני רומן, שיעשה זאת לאחר הקרנתו בטורונטו. את רשימת המתחרים משלימים "החיים בינתיים" של ענר פרמינגר ו"עלטה" של מיכאל מאיר.


בתחרות הקולנוע הדוקומנטרי יוצגו עשרה סרטים, ובהם "אמא, אבא, התאסלמתי" של ענת תל מנדלוביץ, "המסע אל השלום" של דני ורטה, "לולה" של איתן חריס ואחרים. כמו כן, כרגיל, יתקיימו בין השאר תחרויות לסרטים קצרים, לסרטי אנימציה וכן לסרטים שעוסקים במורשת יהודית. נוסף לזאת, בפעם השנייה, לאחר הניסיון המוצלח בשנה שעברה, יציג הפסטיבל גם מסגרת לקולנוע פרינג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully