וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לני קרביץ מתנצל על ביטול ההופעה בישראל

23.8.2012 / 10:32

לני קרביץ פירסם הבוקר הודעה אישית בדף הפייסבוק שלו, בה הוא מתנצל בפני המעריצים על ביטול ההופעה בישראל ומבטיח - "אגיע בשנה הבאה"

המוזיקאי לני קרביץ שמנהליו בישרו שלשום (שלישי) על ביטול הופעתו המתוכננת בישראל, פירסם הודעה בדף הפייסבוק שלו, ובה הוא מתנצל באופן אישי על כך: "ציפיתי מזה זמן להופעה שלי בישראל", פתח קרביץ והוסיף "הרעיון לסיים את מסע ההופעות שלי בישראל, היה משמעותי מאוד עבורי. כתוצאה מכך אני מאוכזב באופן אישי ומצטער מאוד שההופעה שלי בתל אביב צריכה להידחות".

הזמר, בעל השורשים היהודיים, המשיך בהסבר למעריצים שציפו להופעתו - "אני כרגע בניו אורלינס, עובד על סרט היסטורי שנקרא 'The Butler'. לוח הזמנים של הצילומים הוארך ואני מחויב מבחינה חוזית לסיים אותו. אני מבטיח שאהיה בישראל בעוד שנה, ומקווה לראות את כולם ב-2013, באהבה, לני".

בסרט "The Butler", של קבוצת אאיקון הבריטית בבעלות איש העסקים לן בלבטניק ובניהולו של אביב גלעדי, קרביץ משחק לצד אופרה ווינפרי, פורסט וויטקר, קובה גודינג ג'וניור, ג'יין פונדה, רובין וויליאמס, ליאם ניסן ועוד רבים אחרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבטיח שיגיע בשנה הבאה. דף הפייסבוק של לני קרביץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, גם ב-2007 היה אמור קרביץ להגיע להופיע בישראל, אך בשל הלחצים הפוליטיים שהופעלו עליו ביטל את ההופעה. הפעם אמור היה המוזיקאי להופיע בהיכל נוקיה בתל אביב ב-6 באוקטובר.

  • עוד באותו נושא:
  • לני קרביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully