וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיפלו ודי ג'יי ג'קמאסטר יגיעו למסיבה במועדון הבלוק

רוני אפרת

23.8.2012 / 14:18

הרדיו העונתי תדר והבר היפואי מרגוזה מביאים את המפיק האמריקאי והדי ג'יי הבריטי למסיבה ב-6 בספטמבר

הרדיו העונתי תדר והבר היפואי מרגוזה מייבאים את המפיק האמריקאי DIPLO ואת הדי ג'יי הבריטי JACKMASTER למסיבה חד פעמית ביום חמישי, 6 בספטמבר, במועדון הבלוק בתל אביב. לצד הכוכבים הבינלאומיים תתייצב התמיכה המקומית בדמות דוני קיסלוק, הקטיק וכלבתא. "באמת שאנחנו נרגשים וחוששים מהמסיבה הזו", אומרים בהפקה, "אין הרבה אנשים ברחבי העולם שיודעים לגשת ולחוש רחבת ריקודים כמו שהשניים האלה יודעים".

דיפלו, במקור ממיסיסיפי, הוא בעלי הלייבל Mad Decent. הוא יצר יחד עם המפיק סוויץ' את פרויקט "Major Lazer" על טהרת הדאנסהול הג'מייקני. הסינגל מתוכו, "Pon De Floor", הגיע אפילו עד לביונסה שקנתה את הביט והפכה אותו לסינגל הראשון והמצליח מאלבומה האחרון: "Run the World – Girls". דיפלו הוא בעל תכנית ברדיו 1 של BBC. זה יהיה ביקורו החמישי בתל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגיע ליפו. ג'קמאסטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם ג'קמאסטר, הדי ג'יי מגלזגו, הוא איש רב פעלים מהאסכולה הישנה, שמערבב בין ישן וחדש. המגזין "DJ Mag" בחר בו לדי ג'יי הפורץ של שנת 2010, ומועדון הפאבריק הוציא לו סט בסדרה היוקרתית שלו. ג'קמאסטר הוא גם ממקימי הלייבל Numbers, שהפך לאחד המדוברים בסצינת המוזיקה העכשווית עם כשרונות כמו ג'יימי XX, רדינהו, דדבוי ועוד.

לרכישת כרטיסים

  • עוד באותו נושא:
  • תדר
  • דיפלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully