וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הלחץ: הסאן יפרסם את תמונות העירום של הנסיך הארי

24.8.2012 / 0:57

הצהובון הבריטי יהיה העיתון הראשון בבריטניה לפרסם את התמונות המביכות על אף אזהרות עורכי הדין של בית המלוכה

אחרי שכל כלי התקשורת בבריטניה נענו ללחץ אותו הפעילה משפחת המלוכה ונמנעו מלפרסם את תמונות העירום של הנסיך הארי, החליטו בצהובון "הסאן" לא להיכנע. קבוצת "News international", שבבעלותה הצהובון הבריטי אישרה שהתמונות יתפרסמו על אף האזהרות שהתקבלו במערכת מצד עורכי הדין של בית המלוכה, בכך יהפוך "הסאן" לעיתון הבריטי הראשון שמפרסם את התמונות המביכות.

התמונות, בהן מופיע הארי בעירום מלא, התפרסמו לראשונה ביום רביעי באתר הרכילות האמריקאי TMZ וצולמו במהלך סוף השבוע האחרון, עת שהה הנסיך עם חבריו בסוויטה במלון בלאס וגאס שבארצות הברית. על פי הדיווח באתר, הנסיך וחבריו פשטו את בגדיהם במסגרת משחק ביליארד חושפני. באחת התמונות, נראה הנסיך כשהוא עירום כביום היוולדו, מסתיר בשתי ידיו את איבר מינו, ובחורה – עירומה גם היא – נצמדת אל גבו. בתמונה אחרת, נראה הארי נצמד אל גבה של אחת הצעירות, כשישבנו חשוף לעדשת המצלמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דייויד דינסמור, העורך הראשי של "הסאן" הבהיר כי במערכת העיתון התחבטו בסוגייה ארוכות ולבסוף החליטו לפרסם את התמונות. "מבחינתנו זה עניין של חופש העיתונות", הסביר דינסמר, "זה מצב מגוחך בו מיליוני אנשים ברחבי העולם יכולים לראות את התמונות באינטרנט, אבל לא יכולים לראות אותן בעיתון האהוב ביותר במדינה, אותו קוראים שמונה מיליון איש מידי יום".

הבוקר (ה') פירסם העיתון על השער תמונות אילוסטרציה של התמונות השערורייתיות כשאת הנסיך הארי ואת חברתו האלמונית מגלמים שחקנים. מוקדם יותר אישר בית המלוכה שאכן זה הנסיך הארי שמופיע בצילומים

הנסיך עירום: תמונות חושפניות של הארי מלאס וגאס
מסכימים עם ההחלטה של הסאן? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully