וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זנזורי": אליוט גולד יככב בגרסה האמריקאית

רוני אפרת

24.8.2012 / 20:23

הפיילוט לגרסה האמריקאית של הקומדיה הישראלית יצולם בספטמבר בלוס אנג'לס. עוד לוהקו: בן פלקון ("מסיבת רווקות") ומיסי פייל ("הארטיסט")

בהמשך להצלחות טלוויזיוניות מקוומיות בחו"ל, בהן "הומלנד" ומכירת "תמרות עשן", גם הקומדיה "זנזורי" של yes נמכרה לרשת הטלוויזיה האמריקאית TV Land. הערב הודיע יונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן של yes, בעמוד הפייסבוק שלו כי בארצות הברית הוחלט על ליהוק סופי לפיילוט האמריקאי, שיצטלם בין 17-20 בספטמבר בלוס אנג'לס.

לתפקיד הראשי של זנזורי, אותו מגלם בארץ יובל סמו, לוהק השחקן בן פלקון ("מסיבת רווקות"). את אשתו (עירית קפלן בגרסה המקומית) תגלם מיסי פייל מ"הארטיסט", ואת אביו יגלם אליוט גולד הוותיק שזכור מ"מ.א.ש" (ואתם בטח זוכרים אותו בתור אבא של מוניקה ורוס ב"חברים"). את התסריט לפיילוט כתב ג'ון שרמן, מצוות התסריטאים של "פרייז'ר", והוא אחראי על האדפטציות האמריקאיות שמתבססות על עלילת הסדרה הישראלית. כזכור, הסדרה עוסקת בזנזורי, מובטל בן 40 שמגלה שנותרה לו רק עוד שנה לחיות ומחליט לנצל אותה כדי להגשים את כל הפנטזיות שלו.

"אנחנו שמחים וגאים מאוד, וכן אוהבים את התסריט כמו שנכתב על ידי ג'ן שרמן", אמר ויזנטל לוואלה! תרבות. על הפקת הפיילוט אמונה חברת "אלקטוס" של בן סילברמן.

בן בכר, במאי "זנזורי": "יובל סמו גדול כמו אסי כהן"
"זנזורי" בוואלה! yes
מגיע ל"זנזורי" גרסה אמריקאית? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • זנזורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully