וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייקון TLV: מחבר הספר הפנטסטי "יוקרה" יגיע לפסטיבל

רוני אפרת

27.8.2012 / 13:11

כריסטופר פריסט, שספרו "יוקרה" עובד לסרט על ידי כריסטופר נולאן, יעביר סדנת כתיבה בפסטיבל המד"ב, האימה והפנטזיה בסינמטק תל אביב

בצל המחאה על הקיצוץ המיועד בהקצבות מועצת הקולנוע לפסטיבלים הקטנים, יתקיים השנה, זו הפעם ה-16, פסטיבל אייקון TLV המסורתי למדע בדיוני ופנטזיה בסינמטק תל אביב בתאריכים 1-8 באוקטובר.

כבכל שנה, יוצגו בפסטיבל קלאסיקות מדע בדיוני קולנועיות בצד סרטים חדשים, בנוסף לערבי עיון בנושאי מדע וחברה. השנה יתארח גם סופר המדע הבדיוני כריסטופר פריסט, שהתפרסם בזכות ספרו "יוקרה" מ-1995, שעובד על ידי כריסטופר נולאן לסרט בשם זה בשנת 2006. פריסט יבקר בפסטיבל, יעביר סדנת כתיבה, ישתתף במושביו השונים וישוחח על הספר ועל הסרט המהולל, שגם כן יוקרן במסגרת הפסטיבל.

"מדע בדיוני הוא מעבדה לרעיונות, כר פורה לדיון פילוסופי, כלי לשינוי חברתי. המדע הבדיוני נמצא תמיד בחזית, צופה אל העתיד", אומר מנהל הפסטיבל אורי אביב, "מטרת הפסטיבל השנה היא להפגיש דוברים מכל התחומים – מדע, חברה, אמנות, כלכלה ועוד – לחשיבה על העתיד, ולהמשיך ולחזק את הלגיטימציה לדמיון, את חשיבות השיח המדעי הציבורי וההסתכלות לעבר העתיד של כולנו".

  • עוד באותו נושא:
  • אייקון TLV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully