וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 41: דינוזאור ג'וניור נעזרים במקצוענים

29.8.2012 / 7:45

דינוזאור ג'וניור משתפים פעולה עם חבורת "Funny or Die", רמיקס קיצי לבון איבר וטעימה מהחדש של בנד אוף הורסס. בלוג הרוק

"White Wives – “Cardinal Bird

שיר השבוע שלי הוא הסינגל החדש של החבורה מפיטסבורג, שמתחיל כשיר פאנק סטנדרטי ועוקץ אותך עם פזמון שנשאר לך בראש הרבה אחרי שהשיר נגמר. נסו ותהנו.

"Band of Horses – "Knock Knock

ממש עוד כמה שבועות ינחת "Mirage Rock", החדש של באנד אוף הורסס, וניכרת התרגשות (אצלי). הסינגל הראשון כבר הושמע כאן, הנה הקליפ הרשמי והמשעשע.

"A.C. Newman – “I’m Not Talking

סינגל הסולו החדש של איש הניו פורנוגרפרז איי.סי ניומן הוא קצת באנד אוף הורסס וקצת גראנדדי. זה ממש יפה וזה יופיע באלבום הסולו השלישי שלו שייצא באוקטובר, "Shut Down the Street".

"Dusted – “There Somehow

קליפ חדש לעוד שיר חזק מתוך "Total Dust" , אלבום הבכורה של הצמד דאסטד, פרויקט הצד של איש Holy Fuck הקנדים, בריאן בורצ'דט.

"Future Islands – “Tomorrow

לפני כחודש הפציצו פיוצ'ר איילנד עם שיר חדש בשם "Cotton Flower", ועכשיו סם הרינג וההרכב שלו מפתיעים עם סינגל שזז קצת הצידה מהסטייל המוכר שלהם והולך לכיוונים סוליים, קודרים פחות. אהבתי, כמובן.

"Two Door Cinema Club – "Wake Up" / "Sun

אני מחבב את השלישיה הצפון אירית, טו דור סינמה קלאב. אלבום הבכורה שלהם "Tourist History" היה ממש לא רע וכלל את "Something Good Can Work", מאסטרפיס אינדי-פופ. בדיוק בכיוון הזה הם ממשיכים באלבומם השני והחדש "Beacon", בו הם אפילו מחדדים עוד יותר את הכשרון הפופי שלהם על חשבון האינדי. האזנה לאלבום מקפיצה שוב ושוב את השם בן גיבארד, איש Death Cab for Cutie , ולפרקים האווירה היא של קילרז-לייט, כי למה לומר קילרז לעניים. "Beacon" הוא אלבום טוב במשקל נוצה, מלא בהמנונים קטנים שנשמעים דומה, וגם לכאלה יש מקום כמובן. הסינגל הראשון (וגם הרמיקס שלו) "Sleep Alone" כבר כיכבו פה, הנה עוד שתי מנות.

"ABADABAD - "All The Bros Say

כל האחים אומרים שהשיר החדש של ההרכב הבוסטוני הזה מתאים בול לימים האחרונים של הקיץ. אילו רק היו אלה הימים האחרונים של הקיץ. חפשו את האי.פי החדש שלהם, "The Wild".

"Bob Mould – “The Descent”

בוב מולד אולי נראה כמו פקיד שומה שקצת מגזים עם החדר כושר, אבל הקליפ הרשמי של הסינגל החדש והמצוין שלו רק מגדיל את ההתרגשות מהאלבום "Silver Age", שיוצא השבוע.

"Dinosaur Jr. – "Watch the Corners

גם "I Bet On Sky", האלבום החדש של דינוזאור ג'וניור, ייצא בספטמבר, וגם להם יש קליפ רשמי לסינגל המעולה ממנו. בעוד מולד יוצא לשוטט ביער לבדו בקטע קצת קריפי, מאסקיס חובר לחבורת "Funny or Die" כדי להרים את העסק.

"Elite Gymnastics – “Andreja 4-Ever

שיר חדש ויפה של הצמד ממיניאפוליס כחלק מפרויקט הסינגלים של ערוץ הכבלים האמריקאי Adult Swim.

תורידו כאן

בון איבר - (Beth/Rest" (Work Drugs Remix"

ואם למישהו חסר עוד שיר לפסקול הקיץ הזה, הרמיקס של צמד הדרים-פופ מפילדלפיה לקטע המופתי שסוגר את אלבומו האחרון של בון איבר יכול לעזור. הוא כמובן לא מעז להשתוות למקור, אבל גם כך עושה עבודה נאה. תקשיבו ותורידו כאן.

רוצים לנסות את מזלכם ברמיקס של "Beth/Rest"? גשו הנה

פצצה מהעבר

בעולם הרוקנרול של העידן האולטרה-טכנולוגי רב הנסתר על הגלוי, וגם זה אם כל האנדרסטייטמנטים. אתה חושב שאתה שולט בגלי האוקיינוס המתרחב הזה, ואתה בעצם רוכב על גל אחד, בקושי. כל כך הרבה מוזיקה יש שם בחוץ, הכמויות שלה גדלות מיום ליום, וגם קולות מן העבר שנדמה היה לך כאילו נדמו מזמן חושפים אותך במערומיך ומרביצים בך שיעור בצניעות: צר עולמך ואתה לא יודע כלום.

קחו למשל את cracker, להקה אמריקאית שבראשי נחרט בעיקר שירה "Low" מ-1993, מזכיר לי לילות באזימוט בחיים אחרים. הייתי בטוח שמדובר בוואן היט וואנדר, אולי וואן אלבום וואנדר ("Kerosene Hat"), אבל בעצם הם עובדים מאז ועד היום, וחזק. וכמה כאלה יש עוד? כמה יהיו עוד 10 שנים? 20 שנה? מפחיד. הנה לחיי כל מי שאבד בדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully