וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל דאגלס יגלם את רונלד רייגן

29.8.2012 / 22:50

השחקן הוותיק יגלם את הנשיא הרפובליקאי המנוח בסרט חדש בהפקת רידלי סקוט, שיתאר מפגש גורלי בינו לגורבצ'וב

בעת שהשם של רונלד רייגן המנוח מוזכר שוב ושוב במסגרת מערכת הבחירות לנשיאות ארצות הברית, התקשורת האמריקאית מפרסמת הערב (רביעי) כי מייקל דאגלס לוהק לגלם את דמותו של האליל הרפובליקאי בדרמה היסטורית בשם "Reykjavik" , שתעקוב אחר המפגש הרה הגורל בעיצומה של המלחמה הקרה בינו למיכאל גורבצ'וב ב-1986 בעיר האיסלנדית שבשמה נקרא הסרט.

טרם הוחלט מי יגלם את גורבצ'וב בסרט, אך ידוע כי יביים אותו הבריטי מייק ניואל ("ארבע חתונות ולוויה אחת", "הארי פוטר וגביע האש"). הוא החליף את הבמאי המקורי שלו, רידלי סקוט, שנשאר על תקן מפיק.

ליהוקו של דאגלס לתפקיד הנשיא הרפובליקאי, דמות שאין לו איתה דמיון פיזי רב, הוא מעין סגירת מעגל, שכן השחקן הוותיק כיכב בזמנו ב"ווול סטריט", מן הסרטים המייצגים של עידן רייגן בשנות השמונים.

הליהוק גם משלים תקופה עמוסת ביוגרפיות לדאגלס, שכן במהלך השנה הקרובה נראה אותו מגלם את המוזיקאי האגדי ליברצ'ה, בסרט פרי עטו של סטיבן סודרברג, איתו שיתף פעולה בעבר כבר ב"טראפיק".

אגב, חובבי מורשת רייגן יוכלו לראות את דמותו בקרוב גם בסרט "The Butler" בהפקת אביב גלעדי הישראלי, שבו יגלם אותו אלן ריקמן הוותיק. בדרמה היסטורית זו יככב גם לני קרביץ, ובשל התנגשות עם מועדי הצילומים שלה הוא נאלץ את הופעתו בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully