וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוצר והבדרן דורון נשר אושפז בעקבות אירוע מוחי

רוני אפרת

1.9.2012 / 21:34

נשר בן ה-58 עבר בסוף השבוע אירוע מוחי קשה ואושפז בביה"ח בילינסון במצב יציב. במד"א טענו כי נשר התנגד לפינוי, ורעייתו פינתה אותו באופן עצמאי לביה"ח

היוצר והבדרן דורון נשר (58) עבר בסוף השבוע אירוע מוחי קשה ואושפז בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה. מבית החולים נמסר כי "כרגע מצבו יציב אך הוא נמצא במעקב אינטנסיבי של הצוות הרפואי".

נילי, רעייתו של נשר, סיפרה הערב (שבת) לחדשות ערוץ 10 על הקושי לפנות את בעלה לבית החולים מביתם מכיוון שסירב לשתף פעולה עם צוות מגן דוד אדום. "עומדים לי בבית שלושה בחורים ממד"א ומסרבים לפנות את בעלי שנמצא בשיא האירוע המוחי", אמרה רעייתו, "אני חושבת שזו שערוריה, לא הרגשתי אף פעם כזה חוסר אונים". לדבריה, היא פינתה את בעלה לבית חולים באופן עצמאי כשהוא מגולגל בשטיח, זאת על מנת למנוע פגיעות פיזיות.

מד"א מסרו בתגובה ש"הצוות ביקש לפנות את החולה לבית החולים, אך מר נשר התנגד לכך בתוקף ולא הסכים להתפנות. הצוות המשיך בטיפול בבית המשפחה ובמשך כשעתיים עשה כל מאמץ כדי לשכנע את מר נשר להתפנות לבית חולים אך הוא המשיך להתנגד בתוקף. יודגש כי על פי החוק חל איסור על צוותי מד"א לפנות חולה לבית חולים כאשר הוא מתנגד לכך בתוקף. הצוות אף התייעץ עם הרופא במוקד מד"א ובלית ברירה, לאחר כשעתיים של ניסיונות שכנוע וטיפול בחולה, לא יכול היה הצוות לפנותו לאור התנגדותו הנחרצת להתפנות לבית החולים על ידי הצוות. מד?א הקים צוות לבדיקת הנושא, שבין השאר יבדוק אם יש מקום לקרוא לשינוי החקיקה ולתת לאנשי מד"א סמכויות לפנות בכפייה".

נשר שב לארץ לפני שנתיים משהות של כעשור בארה"ב, שם שימש בעבר כשליח הקרן הקיימת לישראל. את דרכו בעולם הבידור הישראלי הוא החל בסוף שנות השבעים, אז השתתף בסרטים הקצרים "מקום בטוח" ו"הקרב על מבצר וויליאמס". בשנת 1981 שיחק בדרמת הטלוויזיה "אינדיאני בשמש" ושנה לאחר מכן כיכב בתפקיד הראשי בסרט "צלילה חוזרת". עוד שיחק נשר בקומדיה "קרובים קרובים", והגיש בערוץ הראשון את התוכניות "שיישאר בינינו". כמו כן, נשר כתב את התסריט לסרט "בלוז לחופש הגדול" שביים רנן שור.

במסגרת עבודתו כבמאי, ביים נשר פרסומות, כתבות לטלוויזיה ושני סרטים: דוקומנטרי על שלמה גרוניך בשם "האיש שבא לכמה תווים" ואת הסרט העלילתי "אגדת האיש ששתק". בנוסף, הגיש תוכנית טלוויזיה שונות, בהן "שולחן ארוך עם דורון נשר" בערוץ הראשון, ו"פונדק הרוחות" בערוץ 8. ב-2011 הגיש פינה בתוכנית הבוקר של אורלי וילנאי וגיא מרוז. כחלק מפעילותו ברדיו הישראלי הגיש נשר פעם בשבוע במהלך שנות התשעים את "ציפורי לילה" בגלי צה"ל; לאחרונה, עם שובו לישראל, חזר להגיש בתחנה הצבאית מדי שבת את התוכנית "תושב חוזר".

בין פעילויותיו הרבות, פרסם נשר גם ארבעה ספרים: ספרי הילדים "סיפור מביצה" ו"מתק צ'יק צ'ק", ספר שירה בשם "כלידה בטעם מוות" ורומן בשם "אחד מרעננה".

  • עוד באותו נושא:
  • דורון נשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully