וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות קלינט איסטווד: עוד כוכבים שאיבדו את זה

2.9.2012 / 13:07

קלינט איסטווד דיבר אל כסא אותו דימה לאובמה ועורר בוז וגיחוך. בעקבות מופע האימים של הקולנוען האגדי, הנה עוד דמויות שאיבדו את זה - מ"מועדון קרב" ועד "להתחיל מחדש"

זה כנראה לא היה סוף השבוע המוצלח בחייו של קלינט איסטווד. בגיל 82, השחקן ובמאי הקולנוע המהולל, מצא את הפנאי להתחרפן. אולי בקרב הקהל שנכח והריע לו בוועידה הרפובליקנית שנערכה בסוף השבוע בפלורידה, זה נראה נורמלי לחלוטין שאדם מבוגר משוחח עם כסא המדומה לברק אובמה - שואל שאלות, מטיח בו האשמות, ואפילו נוזף: "לא אשתוק, עכשיו תורי לדבר" - אבל בעיני מי שלא שהה במקום איסטווד הצטייר כמי שאיבד את זה.

מופע האימים הביזארי של הקולנוען האגדי, הוא הזדמנות מצוינת להיזכר בכמה דמויות שלקו בהזיות עוד לפניו.

מל גיבסון מדבר עם בובה ("החיים הכפולים של וולטר")

וולטר בלאק (מל גיבסון) הוא מנכ"ל מיואש של חברת צעצועים שעומדת בפני פשיטת רגל. במקום לעבוד צמוד עם רואה חשבון ופסיכולוג, הוא מעדיף לתקשר עם העולם דרך בובת יד ישנה של בונה. ובכן, זה מטורף כמו שזה נשמע, אבל סביר להניח שבמקרה של גיבסון אפילו לא מדובר במשחק אלא באורך חיים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טום הנקס מדבר עם כדורעף ("להתחיל מחדש")

צ'אק נולנד (טום הנקס) עובר בחברת פד-אקס כמנתח מערכות, כשבמהלך אחת מטיסות העבודה שלו, מטוסו מתרסק על אי לא מיושב, והוא מוצא את עצמו לבד במשך ארבע שנים, כשכל מה שעוזר להישרדותו הן חבילות שונות שלא הגיעו ליעדן. כשנפצע בידו במהלך ניסיון להצית אש, הוא מתחיל להשליך בזעם חפצים שונים, בין היתר גם כדורעף תוצרת חברת וילסון - וכמו כל אדם שמאבד את שפיותו, הוא מאייר באמצעות דמו פרצוף על הכדור ומכנה אותו וילסון. למשך ארבע השנים שיישאר תקוע על האי, וילסון יהיה חברו הטוב ביותר של צ'אק והם יפליגו יחד לעבר הצוויליזציה עד שווילסון ייפול למים. מה איתי שגב היה עושה?

אדוארד נורטון מדבר עם טיילר דרדן ("מועדון קרב")

אדוארד נורטון, שגילם גבר חסר שם, מצא את עצמו משוחח עם טיילר דרדן (בראד פיט), שדפק לו הרצאות על אג'נדה אנרכיסטית, ויחד הם פותחים את מועדון הקרב. מה שמתחיל כקרבות אלימים בין גברים מיוזעים בלי חולצה הופך במהרה לארגון מסודר שקמים לו סניפים ברחבי ארצות הברית, כשהם מונעים משנאה לשלטון ולקפיטליזם ופועלים כארגוני טרור. בהמשך מגלה הדמות שמגלם נורטון, שדרדן הוא האלטר-אגו שלו, ושהוא בעצם סבל מפיצול אישיות חמור, ובכל השיחות שהוא ניהול והמהלכים שהוביל היו בעצם עם עצמו. אשפוז כפוי, ומהר.

אלייז'ה ווד מדבר לכלב אנושי ("ווילפרד")

ריאן ניומן (אלייז'ה ווד) רק רוצה לעזור לשכנה הלוהטת שלו ומתנדב לעשות בייביסיטר על הכלב שלה, ווילפרד. יש רק בעיה קטנה: בעוד שכולם רואים את ווילפרד ככלבלב חמוד, ריאן רואה אותו כגבר מוזנח בחליפת כלב שיש לו דרישות - בחורות, סמים ובלאגן. אט אט הורס ווילפרד את חייו של ריאן, שבמקום לקבל טיפול פסיכולוגי או לשלוח את הכלב לאימוץ כדי שפרייאר אחר יתקע איתו, ממשיך לשתף איתו פעולה ולאכול ממנו חרא. איזה לוזר.

ריאן גוסלינג מדבר בובת מין ("לארס והבחורה האמיתית")

לארס לינדסרום (ריאן גוסלינג) הוא בחור מוזר ומתבודד שככל הנראה סובל מאספרגר שמעולם לא אובחן. במסגרת היותו ממש ווירדו, הוא רוכש בובת מין ומציג אותה בפני סביבתו בתור החברה שלו. כן, פשוט ככה, אדם מבוגר מסתובב עם בובת מין ומקיים איתה מערכת יחסים אפלטונית לחלוטין. באופן מוזר, כדי לא לבאס אותו, חבריו משתפים איתו פעולה ומתנהגים כאילו הוא נורמלי לחלוטין. כמו במקרים האחרים, גם כאן מישהו היה צריך להתקשר ל-911 אבל כנראה שלשחק אותה השומרוני הטוב זה כבר לא באופנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully