וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: צ'אק נוריס מפחד מברק אובמה

4.9.2012 / 8:29

השחקן ואשתו פרסמו סרטון יוטיוב בו הזהירו שבחירתו בשנית של אובמה לנשיאות תוביל ל"1,000 שנים של אופל", ושארה"ב "הולכת לדרך הסוציאליזם או למשהו גרוע בהרבה"

אחרי הנאום הביזארי של הקולנוען ההוליוודי קלינט איסטווד, שבמהלך כנס רפובליקני הוזמן לבמה ושוחח עם כסא אותו דימה לנשיא ארצות הברית ברק אובמה, תומכי המפלגה השמרנית ממשיכים לתקוף את הנשיא המכהן. הפעם מדובר בסרטון יוטיוב שהעלו השחקן צ'אק נוריס ואשתו ג'ינה, בו הם מזהירים מ"1,000 שנים של אופל" במידה ואובמה ייבחר שנית.

"אנחנו כאן כדי לדבר על משהו שמדאיג את כולנו", אמר נוריס. "אם נביט לאחור על ההיסטוריה, המדינה הנהדרת שלנו והחופש שלנו תחת מתקפה. אנו בנקודת מפנה - סביר להניח שהמדינה הזו כפי שאנחנו מכירים אותה עשויה תלך לאיבוד לנצח במידה ולא נשנה את המסלול אליו היא פונה".

אשתו של נוריס טענה בסרטון שאדישות הבוחרים בקרב הנוצרים האוונגליסטים, היא זו שהביאה לנצחון אובמה בבחירות שהתקיימו בשנת 2008: "כשארצנו נמצאת בצומת דרכים, אני וצ'אק שאלנו את עצמו מה אנחנו יכולים כדי לתמוך במדינה הנפלאה הזו, ואיך אנחנו יכולים לעודד אחים ואחיות אמריקאים כמונו להתאחד ולגרום לקולם להשמע", היא אמרה. "ההערכה היא שב-2008, 30 מיליון נוצרים אוונגליסטים נשארו בבית ביום הבחירות ואומבה זכה בהפרש של 10 מיליון קולות".

נוריס הוסיף ש"אנו יודעים שאתם אוהבים את המשפחה שלכם והחופש שלכם כמוני וכמו ג'ינה, וזו הסיבה שאיננו יכולים יותר לשבת בשקט או לעמוד בצד הדרך ולראות את המדינה שלנו הולכת לדרך הסוציאליזם או למשהו גרוע בהרבה". אם הדברים הללו לא שכנעו את הבוחרים הפוטנציאליים, אשתו של נוריס ציינה ששימור השלטון של אובמה "יגזור על ילדינו להיות הראשונים לצאת אל עבר 1,000 שנים של אופל. אם ניכשל, לפחות תנו לילדינו לספר לילדיהם ולנכדיהם שהצדקנו את הקיום שלנו כאן, שניסינו לעשות את המיטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully