וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 42: עשור לאלבום רוק המסיבות המושלם

5.9.2012 / 7:33

אנדרו WK יותר גאון מבדיחה, גרסה אקוסטית מיוחדת של בלוק פארטי, האלבום החדש של הווקסינז וקאבר מרגש בטירוף למה שמסתמן כשיר השנה. טור הרוק

"The Vaccines – "I Always Knew

The Vaccines. Simone Joyner, GettyImages
לא מפתיעים, וזה בסדר. The Vaccines/GettyImages, Simone Joyner

ספטמבר הגדול, שיביא עמו אלבומים חדשים של הקילרז, באנד אוף הורסס, דינוזאור ג'וניור, גריזלי בר, וודס ואחרים, מתחיל יפה עם האלבום החדש של הווקסינז, "Come of Age". שני הסינגלים הראשונים שיצאו ממנו, "No Hope" ו-"Teenage Icon", רמזו שהאנגלים ממשיכים בקו המבורך של הבכורה שלהם, מה שאומר אינדי בריטי קליט עם רגעים גאוניים וגם לא מעט רגעים נשכחים. ואכן כך. ג'סטין יאנג וחבריו לא מפתיעים, לא ממש מנסים דברים חדשים ולא יכנסו לדפי ההסטוריה. זה בסדר, "Come of Age" כולל מספיק קטעים טובים כדי לעשות שמח עד שהאלבומים הבאמת גדולים יגיעו, והווקסינז מתבצרים במעמדם כלהקה מאוד כיפית עם אינסטינקטים פופיים חדים. אין כאן משהו שלא שמעתם קודם - להפך, שמעתם, איפשהו, מתישהו - אבל להתקטנן על מקוריות בימים אלו יהיה, נו, קטנוני. תהיו קלילים, כמו הווקסינז.

בונוס: קאבר טרי של הרביעיה ללהיט האחרון של טיילור סוויפט, "We Are Never Ever Getting Back".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"Two Gallants – "Halcyon Days" / "Broken Eyes

השבוע גם התווסף בונוס מפתיע לליגה הלוהטת של צמדי הרוקנרול של השנה בדמות טו גאלאנטס, שאחרי חמש שנות שתיקה חזרו עם אלבומם החדש "The Bloom and the Blight". אדם סטיבנס וטייסון ווגל, שמרכיבים את הצמד מסן פרנסיסקו, ממשיכים לספק את הפולק הPאנקי והדיסטורשני שלהם ולעשות מה שמישהו הגדיר במדויק כשילוב מעולה בין ג'ק ווייט וקונור אוברסט.

"Bob Mould – "Star Machine

כמובטח, גם האלבום החדש של בוב מולד, "Silver Age", נחת השבוע, והוא כל מה שאפשר היה לצפות ממנו – תצוגת תכלית של גיבור אינדי שרוקנרול זורם בעורקיו וזוכה בשנתיים האחרונות לכבוד שכל כך מגיע לו. מולד מפרק פה את הגיטרה, נותן בראש ובאותו זמן לא מוותר על החוש המלודי המבריק שלו. מי שמתגעגע לאלבום חדש של פו פייטרז (מולד כזכור התארח באחרון שלהם), או רוצה להציץ לאיך דייב גרול יישמע בעתיד הלא רחוק – האלבום הזה הוא פתרון מעולה. את "The Descent" המבריק כבר שמעתם, הנה עוד חתיכה.

"Palma Violets – "Best of Friends

להקה לונדונית חדשה אחראית על שיר השבוע, שהוא קצת קלאש וקצת סטרוקס וקצת ליברטינז, ובעיקר טוב. ויש טוויסט: אני רוצה להיות החבר הכי טוב שלך, לא רוצה שתהיי האשה שלי.

"Departures – "Pillars

ההרכב מוויניפג, שיוציא את אלבומו החדש, "Still and Moving Lines", באוקטובר, מפציץ עם קטע פוסט פאנקי אינטנסיבי ודחוס.

"Birds & Batteries – "Be My Girl

לא מכיר את השלישיה הזאת מאזור סן פרנסיסקו, אבל היא הוציאה לאחרונה אלבום רביעי בשם "Stray Light", והנה שיר יפה מתוכו.

"Bloc Party – "Truth

אם עוד לא יצא לכם לבלות עם "Four", האלבום החדש של בלוק פארטי, זה הזמן. בינתיים, הנה גרסה אקוסטית לאחד מהקטעים הטובים ממנו.

קורדרוי 39: האלבום של בלוק פארטי הוא אחת מהפתעות השנה

"Beat Radio – “The House That Heaven Built

קאבר מרגש בטירוף למה שמסתמן כשיר השנה (כן, חופר) מגיע אליכם בחסות בריאן סנדרוביץ, aka ביט רדיו, שעושה כבוד למקור ובא אליו מכיוון אחר לגמרי, שופך עליו אור חדש ועוד יותר מגדיל את האהבה אליו. תקשיבו ותורידו כאן.

והנה שיר מקורי ויפהפה של ביט רדיו, מתוך אי.פי שלו שיצא ביוני, ומיד אחריו עוד קאבר מעשה ידיו, חדש יותר, לשיר שגם הוא מושלם, הפעם של רובין.

"Stagnant Pools – “Frozen

לפני כמה שבועות החמאתי כאן לאלבום הבכורה העגמומי קו של האחים בריאן ודאגלס אינס, "Temporary Room", ולמי שפספס – הנה קטע מתוכו בלייב, כחלק מפרויקט Off the Avenue של האתר Consequence of Sound.

"Generationals – “Lucky Numbers

רוצים עוד צמד? קבלו את ג'נריישיונלז מניו אורלינז שמפנקים עם סינתים ושיק שנדבק למוח.

(Tame Impala – "Elephant" (Todd Rundgren Remix

הסינגל החדש של טיים אימפאלה האוסטרלים, שיר השבוע לפני כמה שבועות, זוכה לרמיקס פסיכדלי אף יותר מידיו של אשף הפסיכדליה והמפיק הוותיק טוד רונדגרן. איזה קטע מעולה זה.

(The Black Keys – “I Got Mine" (Tobacco Remix

עוד רמיקס נאה הוא זה של טבאקו, מחבורת Black Moth Super Rainbow, לשיר של הבלאק קיז מ-2008. הרמיקס לא חדש, אבל רק עכשיו האחראי על האינטרנט שיחרר אותו.

פצצה מהעבר

אנדרו WK, בדיחה או גאון? קולות החיילות עדיין לא נספרו, אבל מתחילת הדרך אני הייתי בטים AWK. מצד שני, הייתי גם בצד של הדארקנס ותראו איך זה נגמר. לא משנה. עכשיו יוצאת מהדורת העשור של אלבום הבכורה שלו "I Get Wet", ככל הנראה אלבום רוק המסיבות המושלם, וזו סיבה מספיק טובה להיזכר בכל הטוב הזה. הדוניזם, מטאל, פופ, דם ושחין, את הכל האיש עם הטי שירט הלבנה המטונפת עירבב ביחד, ונותר רק לעוף. הנה הלהיט מתוך האלבום, וגם הופעה טריה ודי חולנית של אנדרו אצל קונאן, שכיאה קורא לו "איש רנסנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully