וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפני חצות", בכיכובם של איתן הוק וז'ולי דלפי, צולם בחשאי

5.9.2012 / 22:56

לאחר ההכחשות ותחת מעטה חשאיות הסתיימו ביוון צילומיו של הסרט, המשכון לסרטים הרומנטיים "לפני הזריחה" ו"לפני השקיעה"

בהוליווד העכשווית קשה לעשות ולו צעד קטן בלי שכל התקשורת תשמע על כך, אבל הבמאי ריצ'רד לינקלייטר והתסריטאים-כוכבים איתן הוק וז'ולי דלפי הצליחו לצלם סרט שלם בשקט-בשקט: בהתאם לכך, מפרסמת היום (רביעי) התקשורת האמריקאית כי השלושה סיימו זה עתה לצלם ביוון את "לפני חצות", המשכון של "לפני הזריחה" ו"לפני השקיעה" פרי עטם.

בשבועות האחרונים פורסמו לא מעט דיווחים על כך שהשלושה עושים הכנות לצילומים של הסרט ואולי אף נמצאים בעיצומם של אלה, אולם הם תמיד הוכחשו בידיהם, והתקשורת האמריקאית קנתה את הגרסה הזו. עתה מתברר, כי לינקלייטר, הוק ודלפי השכילו להתחיל ולסיים את "לפני חצות" מתחת לאף של כולם. הם גם הספיקו לעשות זאת רגע לפני פתיחת השוק בפסטיבל טורונטו, כך שכבר מסוף השבוע הקרוב יתחיל המשא ומתן על מכירת זכויות ההפצה של הפרויקט המסקרן בארצות הברית, ברחבי העולם וגם בישראל. טרם ידוע כמובן מתי הוא יוקרן לקהל הרחב.

כזכור, "לפני הזריחה" שהתרחש בווינה ו"לפני השקיעה" שהתרחש בפריז היו לשניים מן הסרטים הרומנטיים האהובים של חצי היובל האחרון, נהנו מהערכה ביקורתית וגם צברו מעריצים רבים, שייחלו לפרק שלישי בסדרה ועתה יקבלו את מבוקשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully