וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיר החם של הקיץ: "Call Me Maybe" של קרלי ריי ג'פסן

7.9.2012 / 16:54

השיר הממכר של הזמרת הקנדית בת ה-26 נבחר ללהיט המוביל של קיץ 2012 לפי דירוג המצעדים של מגזין בילבורד. מאחוריו: מארון 5, קייטי פרי, גוטי ואלי גולדינג

השמש עדיין קופחת, אבל מבחינה קלנדרית הקיץ כבר מאחורינו, ובמגזין בילבורד האמריקאי מסכמים ומכריזים ש"Call Me Maybe" של קרלי ריי ג'פסן הקנדית, הוא הלהיט הגדול של קיץ 2012. לפי הדירוג השנתי של המגזין, שמתבסס על נתוני המצעדים מתקופת הקיץ, השיר עקף את "Payphone" של מארון 5 עם וויז קאליפה, "Somebody That I Used To Know" של גוטי וקימברה, "Wide Awake" של קייטי פרי ו"Lights" של אלי גולדינג, שנמצאים בחמישיה הפותחת של המצעד.

ג'פסן בת ה-26 והלהיט הממכר שלה היו מועמדים לפרסים בשתי קטגוריות בטקס VMA האחרון של MTV שהתקיים הלילה (שישי) - האמן החדש הטוב ביותר והקליפ עם הפוטנציאל הכי ויראלי, אך שני המקרים הפסלון הופקד בידי להקת הבנים הבריטית One Direction.

לפי מדד Nielsen SoundScan, השיר נרכש להורדה מעל 5.5 מיליון פעמים. בעוד שבועיים עתיד לצאת "Kiss", אלבומה השני של ג'פסן והראשון שלה מאז הפריצה הבינלאומית, והוא יהיה זה שבסופו של דבר יעמיד אותה במבחן האמיתי, הן ברמת האיכות והן במדד ההכנסות. בעבודה על האלבום השתתפו מפיקי על כמו מקס מרטין וד"ר לוק, מה שצפוי להוביל לעוד לא מעט להיטים, זאת לצד "Beautiful", שיר שבו ישתתף ג'סטין ביבר ויגבה את האלבום בעוד קצת באזז.

נערה גולשת: איך "Call Me Maybe" הפך ללהיט

לא יכולים להפסיק לזמזם? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully