וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

REM נגד ערוץ FOX News

10.9.2012 / 10:47

סולן הלהקה מייקל סטייפ התרעם על ערוץ FOX News השמרני בשל שימוש בשיר "Losing My Religion" במהלך סיקור וועידת המפלגה הדמוקרטית

מייקל סטייפ, סולן להקת REM לשעבר, יצא נגד ערוץ FOX News השמרני שמזוהה עם המפלגה הרפובליקנית ודרש את הפסקת השימוש בשיר "Losing My Religion" של הלהקה, שיצא בשנת 1991.

"השיר הושמע בערוץ בסוף השבוע האחרון במסגרת סיקור הוועידה של המפלגה הדמוקרטית", נכתב באתר הלהקה, שהתפרקה לפני כשנה לאחר 31 שנות פעילות. "פנינו לערוץ דרך חברת ההפצה שלנו, Warner/Chappell Music, ודרשנו שיחדלו וימנעו להבא מהשימוש הלא מאושר בשיר. מייקל סטייפ מבקש להבהיר ש'אין לנו שום הערכה וכבוד לסיקור הארסי שלהם. השיר שלנו לא שייך לשם'".

בערוץ הגיבו לטענות בצהרה, לפיה "השימוש בשיר נעשה באישור, בהסכם ובתיאום עם כל הגורמים הנוגעים בדבר. כמו כן, אנו תמיד מוחמאים מלקבל תשומת לב כזו על בחירה מוזיקלית ומקווים שהצורך של REM בפרסום בא על סיפוקו". סטייפ לא נשאר חייב ובאתר הלהקה נכתב בשמו: "חה חה, חהחהחה". לא בוגר, אבל מרענן מאוד.

להיט המריבה:

REM אינם הראשונים שנמנעים במפגין מלהיות מזוהים עם המפלגה הרפובליקנית. במערכת הבחירות הנוכחית בארצות הברית מספר מוזיקאים כבר פנו למפלגה בבקשה שלא תעשה שימוש ביצירותיהם במהלך כנסים ופרסומות, בהם די שניידר סולן להקת המטאל טוויסטד סיסטר, ולהקת האינדי Silversun Pickups. גם הקמפיין של ג'ון מקיין ושרה פיילין קיבל כתף קרה בשנת 2008 כשבקשות דומות הוגשו אז על ידי פו פייטרס, ואן הלן ובון ג'ובי.

האם אתם חושבים ש-REM הגזימו? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • R.E.M
  • fox news

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully