וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האודישן ב"אקס פקטור" ששיגע את הבריטים

11.9.2012 / 14:33

חשפנית לשעבר שהעידה על עצמה כרודפת פרסום ביצעה מופע מחווה פרובוקטיבי לבריטני ספירס כשהיא לבושה רק בחזייה וחוטיני. השופטים פסלו והצופים זעמו

אחד מהאודישנים היותר ביזאריים שנראו על המסך בשנים האחרונות שודר השבוע בגרסה הבריטית של תוכנית הכשרונות "אקס פקטור". על הבמה עלתה לורנה בליס בת ה-33, שמתפרנסת מחשפנות וממופעי חיקוי לבריטני ספירס, כשהיא לבושה בגופיית רשת, חוטיני וחזייה בצבע ירוק זוהר.

"הופעתי בתוכניות טלוויזיה בכל העולם, בתוכניות בוקר בבריטניה וב-Britain's Got Talent. השתתפתי גם בתוכניות טלוויזיה באיטליה, יפן ואוסטרליה", הציגה בליס את עברה המפוקפק בתעשיית הבידור. "אני אוהבת להיות בטלוויזיה, ואני רוצה להיות בטלוויזיה כל הזמן, מבינים? בכל ערוץ, בכל מדינה, ללא הפסקה – אני רוצה שיכירו את השם שלי בכל בית, להיות שחקנית מפורסמת, זמרת מפורסמת, כל דבר מפורסם. אפילו מנקה מפורסמת אם היו מנקות מפורסמות".

ואז זה קרה: בליס החלה לשיר את " Till The World Ends" של ספירס, עם תנועות ריקוד שלא היו מביישות שום מועדון חשפנות שמארח שרים או אלופי חיל הים. במהלך הביצוע היא אף התקרבה על השופטים, נמרחה על חלקם ורדפה אחרי גארי בארלו לאורך האולם, שקם מכסאו והחל לרוץ כדי להמנע ממגע עם הפרפורמרית המביכה.

אמנם השופטים לא העבירו את בליס לשלב הבא, אבל עצם שידור העצמו הוביל למבול של תלונות כנגד ערוץ ITV1 בו משודרת התוכנית וכעת, לפי הדיילי מירור, בוחן הרגולטור הבריטי האם לנקוט בצעדים על התקרית.

אתם מעדיפים את לורנה בליס או בריטני ספירס? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully