וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולס ז'אר ביטל: ההורים לא מרשים להגיע לישראל

11.9.2012 / 17:22

הדי.ג'יי ואמן האלקטרוניקה האדיר ביטל את הופעתו שתוכננה להתקיים במועדון הבלוק בראש השנה. הסיבה: ההורים שלו לא מאשרים לו להגיע לישראל בשל המצב הבטחוני

היוצר ואמן האלקטרוניקה האמריקאי-צ'יליאני ניקולס ז'אר ביטל את הגעתו לישראל ב-17 בספטמבר, אז היה אמור להופיע במסיבת ראש השנה במועדון הבלוק בהפקה של חבורת NEWS. הביקור המתוכנן של ז'אר בן ה-22 היה אמור להיות השני שלו בישראל, לאחר שלפני כשנתיים תקלט בארץ רגע לפני הפריצה הגדולה שלו.

"בימים האחרונים התבשרנו על כך שהוריו של ניקולאס ז'אר וחברי הלהקה לא מאשרים להם להגיע להופעה בישראל", נכתב מטעם ההפקה בעמוד האירוע בפייסבוק. "מתברר שהמציאות המטורפת שאנחנו מצויים בה כיום, מציאות שעבור כולנו הפכה כבר לנורמה, נתפסת בצורה שונה מאוד מעבר לים ובמיוחד עבור הורים שמפחדים להרשות לילדיהם לנסוע לאיזור שנחשב לאיזור מלחמה".

"בימים האחרונים ניסינו לשנות את ההחלטה בכל צורה אפשרית, ניהלנו מספר שיחות אישיות עם ההורים ואפילו עירבנו גורמים רשמיים שניסו לעזור - אבל היום התבשרנו שההחלטה היא סופית ולא נותרה לנו ברירה אלא לכבד אותה", הוסיפו אנשי ההפקה. "אנחנו יודעים שניקו רוצה מאוד להגיע ולהופיע לפניכם, ושני הצדדים עדיין מאמינים שהההופעה תוכל להתקיים במועד מאוחר יותר".

מחברת ההפקה נמסר כי כל המעוניין לקבל החזר כספי יוכל לעשות זאת דרך אתר מיסטרטיקט או בנקודות הרכישה, אך מציינים שאירוע חלופי כבר נמצא בשלבי תכנון.

גם אתם שונאים שההורים אומרים לכם מה לעשות? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully