וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בראד פיט יפיק ואולי אף יככב בסרט שואה

13.9.2012 / 0:47

Vulture מדווח כי חברת ההפקות של הכוכב ההוליוודי מעבדת את רב המכר "IBM והשואה" לסרט עלילתי, שישודר בטלוויזיה או יעלה על המסך הגדול

אחרי שקרקף את ראשיהם של קצינים נאצים ב"ממזרים חסרי כבוד" של טרנטינו, בראד פיט לוקח את העיסוק בשואה צעד אחד קדימה. לפי דיווח ב-Vulture, הכוכב ההוליוודי מפיק בימים אלה סרט שואה, וייתכן שאף יככב בו.

הסרט מבוסס על רב המכר של הסופר והעיתונאי לשעבר אדווין בלאק, "IBM והשואה", שבחן את התפקיד של ענקית המחשבים במנגנון ההשמדה של יהודי אירופה. בספר, שיציאתו לאור ב-2001 עוררה הדים, טוען בלאק כי מי שעמד בזמן מלחמת העולם השנייה בראש החברה כרת ברית אסטרטגית עם המשטר הנאצי וסייע להם לאסוף מידע על יהודי אירופה. לטענתו הטכנולוגיה של IBM הותאמה במיוחד לצרכי הנאצים ואיפשרה להיטלר לייעל את רדיפת היהודים.

פיט עבד על הפרויקט עוד מן השנה שעברה בחברת הכבלים HBO, שם הוא אמור היה להפוך לסרט עלילתי עם תסריט של מרקוס הינשי, אך לפי הדיווח, הדבר לא הבשיל לבסוף. חברת ההפקות של פיט Plan B מחפשת כעת בית טלוויזיוני אחר לפרויקט, או, "שסבירות גבוהה", כך לפי הדיווח שתעבדו למסך הגדול. מקור המקורב לפרויקט סיפר ל-Vulture כי פיט ליהק את עצמו לסרט על מנת למשוך לפרויקט במאי איכותי ומוכר. ואולם מקור אחר בחברת ההפקות טען כי פיט עשוי שלא לככב בסרט בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully