וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס ב"אקס פקטור": הכירו את מלכת הרוע החדשה

13.9.2012 / 8:08

אלילת הפופ עשתה את הבכורה שלה בתור שופטת ב"אקס פקטור" והוכתרה בכלי התקשורת השונים כ"מחליפה של סיימון קאוול ויורשת כתר המגעילות"

העונה השנייה של "אקס פקטור" עלתה לשידור אמש (רביעי), שעון ישראל, בארה"ב במטרה למצוא את כוכב הפופ הבא, רק שרוב העיניים בבכורה לא הופנו לעבר המתמודדים, אלא התרכזו דווקא בשתי השופטות החדשות - בריטני ספירס ודמי לובאטו. אלילת הפופ בת ה-30, תפסה את מירב הכותרות בדיווחים ובביקורות ביום שאחרי, וכולן כיוונו לאותו המקום – נמצאה המחליפה של סיימון קאוול.

"ברוכים הבאים לתוכנית של ברטיני", נכתב בדיווח בהוליווד ריפורטר על בכורת העונה השנייה ברשת FOX, "ספירס היא מלכת הרוע החדשה". Access hollywood ניפקו לביקורת את הכותרת "האם ספירס היא סיימון קאוול החדשה?", ופתחו בכך שהכריזו כי "התברר שספירס יודעת להפעיל את ה'לא' פקטור". באתר E! נכתב כי "בריטני ספירס מוכיחה שהיא יכולה להיות מרשעת, או למעשה כנה באופן בוטה, בהתאם לדרישות התפקיד של שופטי 'אקס פקטור'. ב-daily mail המשיכו באותו הקו והעניקו לביקורת את הכותרת "הכירו את מלכת הרוע, ספירס מציגה לשון חדה וגונבת מסיימון קאוול את כתר המגעילות". "לא כזאת תמימה", נכתב על ספירס ב-USA Today, בהתייחס כמובן ללהיט העבר שלה. בסוכנות הידיעות אי פי נכתב כי ספירס "שולטת בתוכנית... בפרק הבכורה הקהל הריע לה, סייומן קאוול נענה לה והיא חדה, ואפילו שנונה, בביקורות שלה. אנחנו מקבלים נסיכת פופ שיודעת למשוך את אור הזרקורים ולא אשה צעירה שנאבקה בחייה הפרטיים".

ספירס דחתה במהלך פרק הבכורה שורה של מתמודדים וניפקה ציטוטים משעשעים תוך כדי. הנה מבחר מייצג: "הרגשתי כאילו אני מקשיבה לאלווין והצ'יפמאנקס", "אני רוצה לדעת מי נתן לך להעלות על הבמה. אני מרגישה לא נוח רק מזה שאתה בוהה בי", "חשבתי שזה פשוט סוג של רע", "אני חושבת שאתה שילוב של ונילה אייס, לוריין הייל ו'סיפור הפרברים', "אני חושבת שאתה צריך להתאמן קצת יותר".

ספירס, שלפי דיווחים סגרה על חוזה של 15 מיליון דולר לעונה, סיפקה את הסחורה בפרק הבכורה. כעת נותר לראות האם תמשיך להיות במרכז העניינים גם בהמשך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully